2008. augusztus 9., szombat

"While My Guitar Gently Weeps"...!

Nem is emléxem, hogy írtam-e, de tönkrement a gitárom. Hát ha az ember teszkó gazdaságos gitárt vesz, ne csodálkozzon, hogy nem bírja sokáig. Viszont így már nem akartam abbahagyni a tanulást, úgyhogy kellett vennek egy másikat. Nézelődtem neten, a tanárom is ajánlott helyeket, és ma végül elmenetm, és megvettem. A mester is jött, feleséggel és gyerekkel, hogy aztán mehessenek sétálni egyet. :-) tündéri tejfölszőke nyugis kisfia van, és ha mosolygok rá, visszamosolyog.
No, szóval kiválasztottam a nagy szerelmet. Egész jól jöttem ki anyagilag, szettet vettem, amibe egy gitár, egy tok 3 db pengető és egy A hangoló síp tartozott. Az egyik srác, aki segített választani, mondta, hogy az A síp elfogyott, de mivel úgyis szükségem volt hangolóra, a legegyszerűbbet beszámította az árba, így tök olcsón jöttem ki. Végülis fém húros mellett döntöttem, de még szóba jött egy színfekete, klasszikus formájú nejlonhúros is.
Végül Ő lett, íme:

Western gitár a típusneve, nagyon guszti, fémhúrokkal:


A kulcsok nagyon szépen vannak megoldva, nekem külön teccik, hogy nem az oldalsó, klasszikus, lyukacsos megoldást választották:


A fő érvem, amiért megvettem az volt, hogy keskenyebb a nyaka, mint a klasszikus akkusztikus gitároknak, és közelebb vannak a húrok. Ezért az én rövid ujjacskáim könnyebben fogják le az akkordokat:


Gitártest:



Hangoló és 3 fajta keménységű pengető( kis reklám a gyártónak):

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

woowwww!!naggggyon kiráááály!!!:-)