2008. augusztus 14., csütörtök

Konklúzió!

Fej kitisztulva, görcs a hátból szűnik meg. Igyekszem tisztán gondolkodni és viselkedni, a körülményekhez képest.

Amit levontam következtetésként az utóbbi napokból:

  • A beszéd nem a legjobb módszer, hogy megpróbáljam átadni valakinek az érzésimet vagy a gondolataimat, de nem is szabad túl komolyan vennem azt, amit mésok mondanak
  • Ha ki vagyok merülve, és kell egy vagy két hét, amikor nem a megszokott módon gondolkodom, mert sajnos most a fáradtság oka a sok gondolkodás.
  • Ha kimerült vagyok, akkor sok mindenta fáradtság szűrőjén keresztül érzékelek. Átmennek a szűrőn ezek a dolgok és úgy jutnak ell hozzám, ami nem fedi minden, sőt, a legtöbb alkalommal egyáltalán az igazságot. Ezért észre kell vennem, hogy mikor vagyok fáradt, és tudom kell valamivel feltöltődni, és tudnom kell ellazítani.
  • Tudok olyan lenni, hogy még a hozzám legközelebb állók is megutáljanak. ha valami gondom van, ki kell beszélnem, ki kell adnom, vagy megpróbálnom értelmezni. De ha nem tudom konkrétan megfogalmazni még magamnak sem, hogy mi a bajom, akkor először meg kell állnom, és el kell gondolkodnom rajta. Különben felesleges helyzeteket teremtek magam és mások számára.
  • Vállalnom kell a felelősséget az érzelmeimért. Ha úgy érzem, hogy valami elmúlt, szembenézni vele, és elengedni. Tudnom kell eldönteni, hogy mit akarok. Vagy tudnom kell mit akarok kihozni egy adott helyzetből. Úgyhogy a következő napokat arra szentelem, hogy végiggondoljam ezt. Bár fent megígértem, hogy nem fogok sokat és megterhelő módon gondolkodni, de néha lehet csalni egy kicsit ;-)
  • És ahogy Nórika írta, bíznom kell magamban.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

bizony! a legnehezebb...de nekem már néha sikerül:)

bloodflower írta...

igyekszem! :-)