2008. augusztus 20., szerda

Gondolatok!

Rájöttem, hogy amióta csak nyár van, mindig csak várok arra, hogy történjenek a dolgok, és közben nagyjából mindent elhanyagolok, amire lenne időm.
Várom, hogy kezdődjön a suli, a színház, a jó filmkeket a moziban, azt, hogy legyen időm elmenni úszni, mozogni, hogy legyen másoknak rám ideje.
Közben pedig egy rakás dolgot, mint az olvasást, filmnézést és egyéb, itthon űzhető tevékenységeket elhanyagoltam.

Nem valami jó szokás az, ha az ember mindig a jövőbe tekint, mert akkor nem tud kellőképpen figyelni a jelen pillanatra. Van és lesz is sok olyan napom, amikor több elintéznivalót zsúfolok össze, és még be sem fejeztem az egyiket, de már gondolkozom, tervezem, hogy mi is legyen a másikkal.

Bizony, rossz szokás. Igyekszem nem ezt tenni. persze természetes, hogy az emberben mindig születnek vágyak, és szívesebben csinálna valami mást, mint amit épp a jelen pillanatban. De hát én úgy rendeztem be az életemet, hogy nem tudok kényelmesen, az általam kívánt dolgokra kell időt fordítani. Ez sajnos meg kell szoknom, és ha nem tudom, akkor változtatnom kell.

Ha meg nem vagyok rá képes, vagy nincs lehetőségem rá, akkor tudomásul kell vennem.

Nincsenek megjegyzések: