2008. augusztus 4., hétfő

Vásárolj! :-)

Lightosabb téma:

Bevásároltam!

Vettem egy hajszárítót, mert a régi elromlott, majd 2 év után. Hát nem volt egy minőségi, most elég olcsó bébilissze sikerült szert tennem, kiváncsi vagyok, meddig fog tartani.

Azért is vettem, mert a munkahelyi névnapozás pénzéből én akartam megvenni az ajándékom. Botor módon mindent vettem, csak éppen sütit meg sós rágcsát nem a többieknek, úgyhogy ezt holnap kell pótolnom( fene, mint a villám, most ütött be hirtelen, mert volt valami hiányérzetem)

Osztán vettem egy hímzőrámát, mert szeretek hímezni, de a nagyobb dolgokat nem tudom, csak rámával. Régen volt egy műanyag, de az elrepedt, és azóta fontolom, hogy kéne egy másik. Most vettem egyet, és jónak tűnik, szép fából van, és van rajta egy állítható csavar.

Osztán megleptem magam, most, hogy ugye több, mint egy hónapja ki van fúrva a fülem, egy fülbevaló szettel.

Hazaérve pedig egy levél várt, amiben az Exit magazin arról értesített, hogy sms játékon nyertem egy DVD-t, nevezetesen a Juno című filmet, amit anno amúgy is meg akartam nézni, mert a Cukorfalat óta nagy Ellen Page rajongó vagyok.

A hétvégén Fritz lang filmet néztem, edzem magam a filmelmélet szkra. :-) A bengáli tigris és A hindu síremlék című filmeket francia felirattal sikerült kihozni a könyvtárból, ráadásul ezek lang azon filmjei, amelyeket 1929-ben forgatott, és aztán színesben újraforgatta 1959-ben. Az utóbbi elég gyérre sikerült, viszont a fekete-fehér változat bombasztikusan modern az akkori filmes viszonyokhoz képest. Hab a tortán, hogy megtaláltam egy nagyon rég keresett René Claire filmet, a Felvonásközt is.

Üröm, hogy megint nem iskerült magam maradéktalanul kipihenni, amit a hétvégén összeszedtem, a mai hajtásban el is ment, mint többletenergia. De ma megfogadtam, hogy lógjon a bele annak havi 89 bruttóért, akinek két anyja van. Én aztán nem dolgozom ennyiért halálra magam.

Plussz üröm, hogy meghalt a gitárom. :-(
Elrepedt a gitártesten az a rész, ami rá van építve a fára, és bele kell hízni a húrokat. A csavarnál repedt meg, és tovább tört. Ki kellett belőle szednem a húrokat. Most van egy komplett húrkészletem, de nincs gitárom. Felhívtam a tanárom, aki eléggé belelkesült, és küldött nekem linkeket, mert bár nincs otthon, de megnézte a neten, hol lehetne gyakorló gitárt venni, és mondta, hogy segít, és eljön velem. Úgyhogy már nézegettem, és néhányat már ki is néztem magamnak.

Csak azt sajnálom, hogy ez a régi elvileg javítható lenne, de annyira nem minőségi, és tekintve, hogy anno 6ezer volt, majdnem ugyanennyibe kerülne megcsináltatni. Lehet, ha majd lesz pénzem, megcsináltatom. Addig viszont kell egy mésik, mert ha már belekezdtem a tanulásba, és gitár híján nem hagyhatom abba.

Csak az a baj, hogy anno a családomtól kaptam a gitárt, mert úgy vágytam rá, és ezt tudták. Hát most ez rossz nekik, meg csalódottak, hogy ilyen hamar tönkrement. :-( De majd ha eljátszom nekik egy-egy nótát, akkor helyrerázódnak. :-)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A Juno naggggyon jóó kis film!:)