2008. augusztus 9., szombat

El utazás!

Anyu meg a nővérem tegnap délben ültek buszra, hogy következő nap dében a napsütötte Nei Pori tengerpartján áztathassák habtestüket. Remélem jövőre lesz elég szabim, hogy én is mehessek, idénre már nem maradt. Eléggé sajnáltam, idán egy csomóan mentek nyaralni, vagy szabira, én meg hulla fáradtan irigyeltem őket. De azért örülök, hogy aki elmegy jól érzi magát. Ha már én nem mehetek, legalább pótolják be mésok is helyettem.
Kéne menni cserébe úszni, jövő héten úgyis olyan meleg lesz, akár kiülhetnék napozni is, és szaunázhatok, ami ját tesz fáradt izmaimnak. :-)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ismerős érzés, de már megszoktam.
Nyaralni utoljára hmm... 2001-ben voltam 10 napig a Mátrában. Előtte pedig 1996-ban.... :)

Viszont amikor a szüleim mennek, legalább gondolnak rám és mindig kapok ajándék fülbevalót (ez az én kérésem).

Majd jövőr neked is biztosan összejön. Kitartás! :)