2008. augusztus 6., szerda

Gondolatok!

Mai napi tanulságok, amellett, hogy borzalmas érzéseket éltem át.

A sikerttelenségen mindig kiakadok. valahogy nem tudom megemészteni, vagy mi. Mindegy, hogy a sikertelenség oka belőlem, vagy tőlem független körülmények miatt van.

Emésztem magam miatta, görcsölök. nem is az agyalás a rossz, hanem a módja. Olyan, mintha a gondolataim lennének a falatok a számban, és csak forgatom őket, de nem bírom lenyelni.

Viszont arra is rájöttem, hogy van egy nagyon fontos ember az életemben, aki iszonyatosan fontos szerepet tölt be mellettem, és nem csak segítségemre van, és mindig számíthatom rá, de tudom, hogy én is fontos vagyok neki. Attól függetlenül, hogy jó-e ennek az emberi kapcsolatnak a megítélése vagy nem, nem tudunk egymés nélkül meg lenni. Azt nem tudom még pontosan, hogy én mire vagyok jó neki, de valahogy ő az az énem, aki le akarja rázni magáról a régit, és végre kiteljesíteni az újat.

A lényeg, a régi énem. Kicsi, szerencsétlen, öntözetlen, bumfordi virágbimbó voltam, és eltüntem a sok szép nyíló virág között. Aztán kinyíltam, és rájöttem, mennyire jó ez.
Mostanában pedig azt érzem, hogy se napfényt nem kapok sem vizet, és kezdek visszacsukódni bimbóvá. De ez csak a régi énem haldoklása. Tudom, hogy az már nem én vagyok, csak valahol az ember még ragaszkodik a régihez, ami múlik el. Ha találok egy olyan munkát, amelyben véglegesen ki tudok teljesedni, akkor végleg levetem magamról a régi gúnyámat.

Tudom, hogy nem vagyok szerencsétlen. Erős, élettel teli, szabad és független nő vagyok, aki szeret, és akit szeretnek, és legalább 2 embernek fontos vagyok a világon.
Megbecsülöm magamat, és elfogadom, hogy vannak dolgok, amelyek nem sikerülhetnek, és vannak dolgok, amelyek igen. Nem futamodom meg a teendőim elől, és vállalom a tetteimért, az érzéseimért a felelősséget.

Nem bántok meg direkt másokat, de nem folytom magamba a dühömet, vagy legalábbis megpróbálom. Ha valami problémám van, megoldom, mert meg tudom oldani.

Ennyi. Se több, se kevesebb. Ja, és nem hiszem el többet azt, ha valaki azt mondja, hoyg valamit én nem vagyok képes megcsinálni. Vagyok olyan okos és ügyes, mint bárki más, és meg tudok oldani mindent.

Agyő régi énem, szeeretem ezt az újat! Szeretem magam.
De most egy hatalmas alvásra van szükségem.

Nincsenek megjegyzések: