2008. augusztus 28., csütörtök

Suli

Meg volt a beiratkozás, felvettem a tantárgyaimat.
Megszívtam, mert péntek délelőtt 11-re tettek, minden sulis hétvégére egy informatika órát. Úgyhogy 2 órát tudok csak a munkában lenni, és aztán azt a 6-ot be ell méskor pótolnom. Eldöntöttem, fél 8-ra járok majd, a többit majd meglátom, hogy fog kijönni. A szeptember nem lesz húzós, az október sem nagyon, talán a november, december.
Aztán vizsgaidőszak. Kevés színház és mozi, és kevés magánélet. Elalvás a munkahelyen, kávé literekben számolva, rohanás ide, rohanás oda.
Most épp ez volt a vízióm, amiben láttam a jövőmet. Rémes. :-) És mámorító. Halott és boldog leszek egyszerre.
A nyelvi szintfelmérőre nem mentem el, pedig kiderült, hogy el kéne, mert általános információkat is közölnek, és nem csak a nyelvet tanulókat érinti, hanem mindenkit. Szerencsére van pótnap jövő hétfőn, arra elmegyek.
Az első félévben ezt fogom tanulni :
  • vallástudomány és vallásfilozófia
  • filozófiatörténet ( elmélet és gyakorlat)
  • a filozófia diszciplinái ( elmélet és gyakorlat)
  • társadalmi kommunikáció
  • pszichológia
  • művészettörténet
  • film
  • pszichológia
  • informatika
Már alig várom. Azért próbáltam fejben beosztani az időmet, és örömmel jelentem, nem olyan veszélyes, és ki fogom bírni.
A suli szép, új, nagy, el lehet benne beszni, van klassz könyvtára, sok elit és fensőbbséges fejű diákja, és kávéautomatái, úgyhogy elégedett vagyok.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

áhá, végre egy másik hepi hulla, üdv a klubban.
Vagy ahogy egy kedves professzorom mondaná: a szent bolondok.. :D

Névtelen írta...

ja, cicanyúl, nem gondolod komolyan, hogy neked arra az infó órára be kell majd járnod... Biztosíthatlak, hogy jónéhányat nyugodt szívvel ellóghatsz majd, egyrészt mert erre mindig van lehetőség, másrészt, mert ismerem, hogy infó címen mit akarnak bölcsészeknek előadni.
Amúgy meg nem mind arany, ami fénylik, úgyhogy ne hagyd magad megijeszteni a szép épület, új felszerelések, sznob arcok és egyéb külsőségek láttán, nézz mögé, és láss.

Névtelen írta...

olyan izgalmas!kiváncsi vagyok hogy boldogulunk majd az "újban":)

bloodflower írta...

Én is izgulok, és szorítok magunknak! :-)
Tartok egy kicist ettől az infótól, mert nem tudom, hogy a levelezősöktől mit várnak el, és mennyivel szigorúbbak velük, és milyen a tanár hozzáállása. Okés, hogy valszin a vizsgát bejárás nélkül is le tudnám tenni, de az lesz a gáz, ha a tanár látni akarja majd az aranyos pofikámat, és megorrol, ha nem leszek bent. Mert ugye vannak ilyenek is. De majd meglátjuk, és reméljük nem veszi személyes sértésnek.
Azért azt remélem, hogy ez nagyon is aranyból van! :-)))

Névtelen írta...

Egy fősulin, pláne levelezőn szerintem már minden tanár feladta az olyan elvárásait, h majd bejár a diák, feltéve, h voltak neki ilyenjei egyáltalán...