2008. augusztus 4., hétfő

Kreatív blogger díj!

Kreatív Blogger díjat kaptam!


Nórika, ahogy mások is olvashatják a kommentjét, kreatív blogger címmel ajándékozott meg. Nagyon köszönöm, meghatódtam, de tényleg, és nagyon jól esik, hogy ilyen apró, figyelmes és kedves dolgok keringenek a neten, amivel egy blogger örömet tud szerezni, egy apró kis kedvességet tud lopni egy másik blogger társának.

1.http://bloodflowerlife.blogspot.com/: feltöltődni járok hozzá,egy sikeres nő,akit csak ámulok,hogy mennyit képes harcolni,az álmaiért! - írta Nórika

Örülök, hogy ez a kép él bennem mások, vagy legalább egy ember szemében. Ha nem is ismerhetlek téged Nóri, vagy bárki mást, akit olvasok, akkor is fontos, hogy akár ilyen formában, de mégis vagyunk egymásnak. Mert bár lehet, hogy magunkat adjuk, aki olvas minket, úgyis a saját gondolatait olvassa vissza, és érzi meg a sorok között. Fontosak vagyunk egymásnak, mert azzal, hogy magunk vagyunk, mások is létezhetnek általunk.

"S hogy mi a teendom, ha mar dijazott lettem?
1. ki kell tennem a dij logojat a menusorba

2. az adomanyozót ki kell linkelnem:http://madness.blogol.hu/

3. tovabbi 5 blogbaratot kell kituntetni a dijjal es kilinkelni

4.a kivalasztottaknak uzenetet hagyni"


Nos, a választottaim, viszont nem tudtam dönteni, hogyan rangsoroljam őket, ezért

Halu : Mert úgy tartott ki mellettem a kltözéseim során, hogy nem is tudtam róla, tisztelem a vallásosságát, a hitét, és bár nem értek egyet minden tettével és gondolatával, de sorstársamnak érzem valahol, és nagyon kedvelem.

Nusz/vadcsi: Kreatív, vicces barátnő, már a gimi óta ismerem és kedvelem ezt a nőt. Tőle tudtam meg, mi az a blog, úgyhogy azt is mondhatnám, ő indított el a "pályámon" :-)

Nia : Igazi csaj, jó olvasni, mert az ember képet kap egy tipikus cserfes szingli életéről. Komolyan veszi a blogolást, és ez tiszteletreméltó, főleg nálam. :-)

zetor leila: Az egyik legrégebbi bloggerina, hatalmas rutinnal, gyönyörű szárnyaló irodalmi nyelvezettel, vicces, finom, groteszk történetekkel. Ő az, aki miatt vettem egy katicás szatyrot. :-) és persze nagy szerepe volt a szakdogám sikeres elkészítésében is. Köszönet érte.

Nos, az ötödik egy kicsit eltérő a többi díjazó álasztásától, mert erre a helyre én valamennyi rövidebb, hosszabb ideig a blogszférában tevékenykedő/ kedett bloggert és bloggerinát szeretnék megnevezni. A rövidebb, hosszabb villanykörtékért, amik az olvasás alatt a fejem fölött kigyúltak, és a szomorú sorokért, és a nevettető pillanatokért, és a fejfogos "úristen"-es pillanatokért. Jó veletek!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szépen köszönöm! :)
Nem is tudok mit mondani... de beszélnek helyettem a soraid, nagyon szépen megfogalmaztad, amit gondolok most...

Unknown írta...

Nagyon megtisztelő számomra ez a díj, és nagy meglepetés!... :-) Köszönöm szépen!