2008. augusztus 22., péntek

Blogság!

Olvasom vissza a régi bejegyzéseket. Már tavaly novemberhez képest is mennyit változtam! Csak azt nem értem, ez miért tölt el csodálattal minden alkalommal.

Blogfogadalom., csak mert legyek már kicsit igényesebb:
  • nem vétek többet helyesírási és elütési hibákat
  • átolvasom a publikálás előtt, amit írtam
Nyugodt vagyok, mert pihentető sétát tettem a városligetben, napozással, olvasással, és mások szemérmetlen bámulásával megkoronázva a napom. (persze nem csak az izmos, domboldalon napozó pasikat néztem, hanem a kutyát sétáltatókat, kisgyerekes szülőket és egyéb érdekes dolgokat)
Most itthon ülök, elégedett óvodás módjára kiflicsücsköt és hontalan kukoricát majszolok.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hontalan???

bloodflower írta...

csöves :-))))