2008. augusztus 20., szerda

És a győztes...(dobpergés)!

Sony Ericsson R300.

Végülis ő lett a győztes, mert a rádió nem mindennapi benne. Most, hogy mindent beállítottam benne, a hangja oltári, a képernyő és a képek felbontása viszont nem olyan jó. De végülis a VGA kamera is elég, mert sem a képek sem a kamera szempontjából nem használtam volna ki a másikat. A csengőhangok állíti jól szólnak, a rádió is pompás, egyetlen szívfájdalmam, hogy a füles csatlakozója, ami antennaként szolgál, bumfordi. Csini fekete, hátul antik bronzos színű, lapos, kissé szögletes. Kéken világít az előlapja.
Helyes, kézbevaló, külön csengőhang, kép és sms hang állíthatő be egy-egy telefonszámhoz, sms-t könnyű vele írni, és a netről letöltött háttérképek nagyon szépen néznek ki benne. Jól bírja az aksija, 80%-os töltöttséggel vettem meg, több, mint 2 órán keresztül folyamatosan pötyögtem vele, és még mindig 30%-on van az aksija. A témák elég szegényesek, és sajnos nem lehet mást rátenninetről, mert erre a típusra nem nagyon csináltak még gyárit. Viszonyt van egy témaszerkesztő program, majd azzal csinálok rá kávés témát. :-)
Az ehhez a tecsihez letölthető blúcuccos adatkezelő progi kissé gyenge, nem ismeri fel a telót, de apu SE-jához adtak adatkábelt, úgyhogy egyelőre azt használom.
Na, meg vagyok elégedve vele, jó is az új telcsi, de remélem most legalább 3 évig nem kell új.
A régit eladom a SIM-el együtt, remélem azért egy 10-est fogok érte kapni.
S nektek hogy teccik? :-)



















1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szép darab...na majd élőben is szemrevételezem