2008. szeptember 14., vasárnap

Hú, hú hú!

Hátszóval itten valék.
A heti( az előbb ezt a szót ki kellett javítanom, mert azt írtam jeti :-) ) tennivalók nagyjából letudva, pénteki évnyitó, illetve aznapi és tegnapi sulinap kipipálva.


Hát azért nem semmi módon vállaltam én ezt fel úgy érzem.
Merthogy jó, hogy levelező szabad bölcsész szak, de a legtöbb prof úgy áll hozzánk, hogy bár tisztában vannak azzal, hogy mi dolgozunk, csak abban különbözünk a nappalisoktól, hogy kevesebbet látnak.
Kezdem elölről. reggeli késői, szabi miatti lusta felkelés után irány be az évnyitóra. Meghallgattatik általam tanszékvezető és rektor úr elmés beszéde és megtétetik a fogadalom.
Kiszemeltem 2 lányt, akik megfelelnek ízlésemnek és szakomnak, nem mintha lett volna sok választásom. Aztán felrohantunk infóra, ami a legkellemesebb élmény volt aznap. A pasi egy fiatal, jóképűnek mondható elég magas és laza "csávó" benyomását kelti, aki mellesleg jópofizik, sztorizgat és van egy zenekara, el is mondta a linuxos tananyag legközepén, hol lesz az aznapi koncertjük.


Mivel előbb fejezte be az órát, volt egy óra szünetem, felmértem a terepet, csapódtam, ismerkedtem, dumáltam. Akkor még olyan állapotban voltam, hogy a kedv és az erőnlét is meg volt.
Aztán jött a filmes óra, ahol a kommunikáció szakosokkal voltunk együtt, és a kis fiatal prof teljesen szét volt zuhanva, el is mondta, hogy relatíve ez az első előadás, amit nagy közönség előtt tart. Közben a lányokhoz, akikhez csapódtam, csapódott egy srác, aki !nekem állati ellenszenves!. Nagyszájú, jópofizós, mindenkivel lebratyizós. Hál isten engem nem pécézett ki, egymásra találtunk egy helyes és csendes lánnyal, akivel együtt hallgattunk fáradtan nagyokat. És minő meglepi, egy volt Péter Rózsás osztálytársam is itt lesz bölcsész. :-) Piciny a világ, de mennyire.
Közben a cégtől nem csak a főnökömmel futottam össze, hanem egy másik nővel, aki szintén ide jár.


Piciny a világ, de mennyire.
Osztán este társadalmi kommunikáció, aminek feléről egészségügyi női okok miatt eljöttem.
A szombat hajnali 6 órás gyaloglás, mert nincs busz, amivel vonatot elérhetnék, kissé hullává tett, reggel 8-tól este 8-ig nyomtam két szendviccsel, csokival meg almával. Ráadásul gyalogolok is jócskán, úgyhogy a harmadik év végére olyan sudár leszek, ha el nem fogyok, mint egy nádszál. :-)
Filozófia diszciplinái, filótörténet szeminárium, vallástörténet és művtöri órák. Első kettő tök jó volt, érdekes és jó az előadó. szerencse, hogy nem nagyon kérnek könyvet, inkább jegyzetet, meg e-anyagot. Viszont üröm az örömben. Rossz terembe ültem be, szerencsére rajtam kívül még ketten, és egy másik tanár szemináriumát hallgattuk. Felajánlotta, hogy neki nem probléma, ha nála leszünk, csak még a másik tanárral kell megbeszélnünk.


A vallást egy aranyos és kedves bácsi tartja, aki viszont nulla érzékkel rendelkezik a tananyag átadásával kapcsolatban.
A művtörit a tanszékvezető tartotta, nagyhangú, macis, sztorizós állati jó fej pasi. Kedvelem, mert irtó jóindulatú.
JÓ lesz ez, csak bele kell rázódni. Bár magánélet most egy ideig kizárva, de majd csak megoldom, hogy legyen életkedvem is. :-))))

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

pénteki évzáró? már vége is a sulinak? ez gyorsan ment...

nóri írta...

ha felvetted a napi ritmust..elöbb utobb a magánélet is belepaszirozodik:)

tökjóó,írj majd sokat az egyetemi létről!én csak mások meséiből tapasztalom:)

bloodflower írta...

Hát mivel csak levelezős és fősulis vagyok, tőlem sem fogsz többet hallani róla. :-)
De majd mesélek, csak legyen egy kis erőm, mert erre most elment minden.

dark hol láttad az évzárót?

Névtelen írta...

a legelső mondatban. :)

bloodflower írta...

Javítva :-)