2008. szeptember 23., kedd

Gondolatok!

Hogy valami jó is legyen.
Ma jól éreztem magam.
Két alkalom volt, amikor valami rosszul érintett, de mivel egyiknek nem hagytam, hogy elhatalmasodjon rajtam, másiknak oedig hagytam, hogy tárgy nélkül, csak és kizárólag bennem kitombolja magát, hamar elmúlt. Nem is érintett olyan rosszul.

És ebből le is vezethető szépen, ha azt mondja valaki, hogy próbáld meg meg/kiélni a haragot, dühöt, keserűséget, stb. akkor azt nem kell szó szerint venni.
Aki most a legutóbbi mondatot olvasta, biztos azt gondolja magában, hogy de ezt nem lehet, mert úgyis megbánt valakit vele.
De hát ki mondta, hogy pl. a harag megélése azt jelenti, hogy valakire haragszom?
Ennek abszolút nem kell így lennie. Az esetek nagy többségében persze valakire vagy valamire(én speciel a röhadt dögre) haragszom, de az csak a kiváltó ok. A céliránynak már nem kell annak a személynek lennie.
A megélés, átélés nem azt jelenti, hogy legyél dühös a másikra. Az csak hibáztatás. A megélés azt jelenti, hogy legyél dühös, de akkor legyél, és utána nyugodj meg. Mert ha nem, akkor a feszültség gyűlik benned, és az nem tesz jót sem a testednek, sem a lelkednek.

Nincsenek megjegyzések: