2008. szeptember 22., hétfő

Gondolatok!

Ja, és még az is van, hogy belelapoztam egy könyvbe, mert ha tanácstalan vagyok, mindig ezt teszem, mert a könyvek nem ismernek, nem vonnak le téves következtetéseket, csak vannak, és mert a válaszból talán könnyebben kihámozom a megoldást...

azt írta a nyomtatott papírlap, hogy ha jobbá és harmonikusabbá akarom változtatni az emberi kapcsolataimat, akkor gondolkodjak el azon, hogy vajon mi az, ami más embereket zavar bennem...

...van, amikor az ember egy hatalmas görcs, amikor annyira akarja, hogy valami sikerüljön, és jó legyen, és olyan kétségbeesve keresi a módját, hogy hirtelen minden szétesik, mint most, mert most éppen leírtam a görcs szót, és kibuggyant egy cseppecske, és már nem is én vagyok, hanem a görcs, aki legszívesebben kicsire összehúzná magát, elbújna a takaró alatt, és nem jönne elő hónapokig, de talán még utána se, mert biztos nem keresné senki, és úgyse számít semmi, csak az a görcs, ami a szíve helyére ette be magát, ami mást is fel akar zabálni, mert mindig éhes, és mindig úgy érzi, hogy el van hanyagolva és csak éhezik, és éhezik, és mind több kell neki...

...hát gondolom ez lehet az

2 megjegyzés:

nóri írta...

ezután jön h megtalálod magad!:)
én is tulestem ezen..nem is olyan régen...nem mondom azt hogy utána jól érzed magad a börödben örökkön örökké,hiszen az élet folyamatos változásrol szol..de vannak harmonikus idöszakok!Te közeledsz felé!:)

bloodflower írta...

áh, tudom, csak akkor, amikor épp benne vagyok, nem valami könnyű felfogni
már ma is sokkal jobban voltam, csak azzal, hogy felfogtam és tegnap leírtam azokat a dolgokat

hát nem könnyű, meg mindig a nehezebb utat választom, de mint a gitártanárom is mondta, teher alatt nő a pálma :-)