2008. szeptember 28., vasárnap

Dátha 2

A nátha legjobb ellenszere, ha ágyban fekszel, citromos vizet vagy teát iszol és Gilmore Girlst nézel órákon át. Ma már kezdek kilábalni belőle azt hiszem, bár még egy délutáni alvás bele lesz kalkulálva a mai napba.
Végre tisztességesen el tudok olvasni minden hírportált, ami érdekel, legyen az bulvár, avagy komolyabb hír. Olvasgatok is, meg sok zsepit használok. Remélem már holnap lesz annyi erőm, hogy tudjak menni dolgozni. Ha a héten nem lesz más elfoglaltsgom a péntekin kívül, akkor nagyjából ki tudom majd magam pihenni.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó, a GG láz eljutott hozzád is a bacival egyetemben. :D Nem is tudom már, mióta ez a gyógyír minden testi-lelki fájdalomra. :) Pölö csütörtökön is (itthonmaradtam gyógyulni, ami nem nagyon sikerült) azt néztem, és az se zavart, hogy a 6. évadban már nem is szeretem annyira Roryt.
Kávékávékávé!

Nórinak meg puszi, hogy terjeszti a GG-lázat! :)

bloodflower írta...

:-)
a hatodikat nem láttam még, mert pont az nincs meg senkinek
mondjuk nekem Rory eddig sem volt a szívem csücske, vhogy nemjön be, de a 7.-ben már kifejezetten jó csaj lesz belőle

de legalább rájöttem, hogy azt nem adta le az m1

a 7. évad maraton volt a legjobb, mindennap néztem egyet, hétvégén meg 4-4 részt, és kicist több, mint egy hét alatt végeztem vele

Igen! Kávékávékávé

Névtelen írta...

a Viasaton ment úgy a negyediktől, hogy aztán mit adott le az m1 pótlólag, azt nem tudom. Ott az első két évadot nyomatták orrba-szájba, kábé nyolcszor előlről kezdve.
Mondjuka zokat tényleg jó újranézni, kis nosztalgia. :D

bloodflower írta...

nekünk nincsen kábel, úgyhogy a Viasatot nem néztem

csak azt tudtam, hogy az m1 az első 2-t leadta, pici szünet, aztán megvette az összes eddig leforgatott évadot, és leadta folyamatosan őket

aztán abbamaradt, mert már nem volt pénzük, és a Viasat gyorsabb volt, az új részeket ők vették meg

csak eddig azt nem tudtam, hogy melyikek azok
és amikor vége lett a sorozatnak, akkor ugye kezdték elölről

most már tudom, hogy az 5. évadot adták le teljesen az m1-en, aminek ugye az a vége, hogy Rory ki akar maradni a Yale-ről, és elköltözik a nagyszüleihez

az olyan lehangoló volt :-(

nóri írta...

ooo,én is énis gg-t akarok:)
nemsokára meglesz a 6.évad!csak gyüjtök egy kis pénzt:D

bloodflower írta...

jaj én meg itt élvezkedek a te rovásodra! :-)
azt nem ígérem, hogy a héten, de a kövekező héten visszaszolgáltatom neked jó?
és köszönöm szépen!!!!

nóri írta...

jaaa,nem azért írtam ám:D
de egyébként nyugodtan maradhat jövö7ig:)

bloodflower írta...

szuper! köszi :-)
akkor majd még pontosítok, h a jövő héten mikor vágjam hozzád a nagy cuccot :-D