2008. szeptember 26., péntek

Dátha!

A napokban volt egy gondolatom, hogy lehet, jobb lenne elmenni táppénzre, mert ki vagyok merülve. De utána eszembe jutott, hogy mégse lehet, mert egyrészt kevesen vagyunk, másrészt most suli, jövő hétvégén meg fontos elfoglaltság vár rám. De erre már valahogy ez a gondolat nem volt valami fogékony, csak az első felére, mert 2 napja náthás lettem. Szépen, csendesen, orrfújósan, 12 óra alvást kívánósan, és az egész világot a pokolba küldősen. A mosolygás és egyéb kedves dolgok nehezemre esnek. De a tennivalók várnak, úgyhogy jól megszívtam. Na jah, a gondolat teremtő ereje.
A többiek meg még fájdítják a szívemet, hoyg ilyen kiállítás, olyan koncert, ilyen mozi, olyan elfoglaltság. Nekem meg csak a szívem szakad meg, hogy ezeket mind nem tudom beütemezni, mert nátha, meg pihenés kell, meg ott a munka, meg a suli. Klónoztatnom kéne magam.
Ebből az állapotból persze sokat tanulok. Például hogy az emberek nem tolerálják, ha valaki beteg, és kevésbé fürgén mozog, a metrón és a vonaton ugyanúgy fellökik. Még jó, hogy nincs megkülönböztetés. Még jó, hoyg nem kell öreg néniknek magyarázkodnom, hogy miért foglalom el az őket jogosan megillető helyet.
Az fix, ha az embernek nincs kocsi, tömegközlekedésben ne számítson könyörületre.

Kéne egy kis pihenés...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

lelkemből szóltál, jó sulizást!

bloodflower írta...

hát abból nem lett semmi
kiütött a nátha, és reggel fél 6-kor úgy döntöttem, hogy nem gyalogolok busz híján sötétben és hidegben ilyen állapotban egy szeminárium kedvéért

de legalább a pihenés meg van

Névtelen írta...

Jobbulást!
Lassan de biztosan jobbulok én is, jobb is, hogy nem mentem orvoshoz, legalább nem tudom, hogy tényleg aaaaannnnnnyira súlyosan durva a helyzet, mint azt sejtem. :)
De legalább a szánalmas fejemnek köszönhetően egy órával hamarabb hazaengedtek a melóból. :)
Pihenj, ha megteheted!

bloodflower írta...

a doki nekem évek óta ugyanazt mondja az alatt az 5 perc alatt, amire előtte legalább 2 vagy 3 órát vártam. miszerint:
se túl forrót, se túl hideget, ha láz, lázcsillapítót, ágynyugalmat és valami köptetőt, amit úgysem váltok ki

mindketten nyugtázzuk, hogy csak a táppénzes papírért megyek

igyál teát frissen facsart citrommal és nézz szívek szállodáját! nekem használ!!!
meg a rengeteg alvás