2008. január 31., csütörtök

Gondolatok!

Az életben az a legjobb, hogy ha rájövünk a hibáinkra, akkor kiküszöbölhetjük őket. Legalábbis nekem.


Én, minő meglepő, folyton ezt teszem.


Nos ez nekem egy folyamat rész, vagyis az utolsó állomása. Kiborulok, fáj, aztán emésztem. És megoldódik, megkönnyebbülünk, elgondolkodom.


Mintha újjászületnék. Mint egy főnixmadár. A rossz érzések elégetnek, de hamvaimból újra feltámadok a tisztító tűz segítségével.



Nos, kompromisszumot kötöttem magammal. Az élet lényege, hogy figyeljek, és tanuljak belőle. Ezért megpróbálom megtanulni, hogyan lehet egy másik ember mellett léteznem, úgy, hogy ne az ő érzelmeit vegyem át, ne legyen olyan hatással rám az, amit tesz, és amit gondol, hanem magam generáljam a SAJÁT érzéseimet. nehéz tanulófolyamat lesz, addig még sok fájdalmas dolog fog történni, de ha elszántan figyelek, rá fogok jönni, hogyan tudom megoldani a helyzetet, mert nem akarok függeni másoktól érzelmileg. És azt hiszem, ha jól változtatok magamon, akkor az érzékenységem, sé a "terézanyai" lelkem sem fog változni. Csak kevesebb elfojtott érzés, és több, teljesebb érzelem.

Azt hiszem sikerül.

Nincsenek megjegyzések: