2008. január 25., péntek

Rájöttem, hogy...

  • néha elfeledkezem arról, hogy nem mindenki gondolkodik az én fejemmel, és én sem másokéval, ezért van, aki egyszerűbben és kevésbé frusztráltan látja a világot( mi több, segít is nekem, hogy én is így lássam néha, és ezt nagyon szeretem benne)
  • nem kell minden embert szeretnem, és nekik sem kell szeretniük engem feltétlenül( igazból azért, mert sok ember annyira primitív tud lenni, hogy nem is igazán vágyom a társaságukra, és hasonló a hasonlót vonzza alapon, barátkozzanak inkább egymással, ha van hozzá türelmük). Nekem elég, ha kevés ember szeret, de azok nagyon, és én is őket.
  • mostanában keveset pihentem, és nagyon rám férne. Ezért elhatároztam, hogy egyrészt most hétvégén kielégítő pihenésnek fogok elébe nézni, olvasást meg egy kis esetleges tanulást is beleértve. és azt is elhatároztam, remélem összejön, hogy február vagy március környékén elutazom egy hétvégéra vidékre, egyedül, lehetőleg valami szép helyre, ahol nyugalom és béke van.
  • a hold fázisváltozásai eléggé megviselnek

Hát most ennyi

Nincsenek megjegyzések: