2008. január 12., szombat

Élmény! Beszámolok?

Élménybeszámolok.


Notehát.


tegnap csendesen, kevés mérgelődéssel a cafetéria rendszer igazságtalanságán, de eltelt a nap munkával töltendő része. Leadtam a suliba a beadandókat, ebédeltem, dolgoztam is keveset, aztán elrohantam fél 4-kor.


Ugyanis Bogi barátnőmmel találkoztam, mert vizsga utáni teázást terveztünk.



Fáradtunk, beszélgettünk, filozofáltunk, infókat cseréltünk. Elmondtam a nagy meló álmomat, szerkesztő riporternek vagy műsorvezetőnek szegődni a Radió Caféhoz. Az a világ legtökéletesebb rádiója.


Aztán kaptam kis piros könyvecskét ajándékba. Marcel Aimé Csudapofa című regényét. Nem ismertem, de meg tudtam, hogy Ő írta a Faljárót is.


Hazafelé már mindketten ájuldoztunk. :-) Hiányzott, kell néha egy ilyen beszélgetős nap is.


Ma suli lett volna, de nem mentem be, csak egy tanárral lett volna óránk, és filmet néztünk volna. A Fahrenheitet otthon is meg tudom nézni a fotelből. Úgyhogy elmentem inkább A.J. Christian előadására. Vagyis mentem volna, mert széééééépen elnétem a dátumot, kb egy hónappal. :-) Helyette sétáltam a Corvinus egyetem környékén, aztán elmentem a Francia Intézetbe, ott is sétáltam egyet. Borzasztó jó hangulata van, ha az ember egyedül sétál gyönyörű házak között, szeli a kis utcákat. És mindenhol felbukkant egy újabb lépcső, és kilyukadtam a vár tövében.

Aztán vissza a macskaköves utcákon a Duna partjára, kis ebédelés, aztán irány a belváros, Hobby Kreatív bolt. Bevásárlás, aztán jöttem haza. Ja, és kifelejtettem, hogy vettem leértékelt könyveket az Alexandrában, úgyhogy most örül a lelkem nagyon, mert imáok könyvet venni.



Most itthon vagyok, ajándékot csinálásba fogok, aztán tanulni, filmet nézni és láblógatni!!!!!!!!!



Holnap vagy barátnőzni fogok, vagy macskát viszek állattorvoshoz. :-(

1 megjegyzés:

Babás írta...

:)
sziómió
a cicának jobulást, Neked meg jó kikapcsolódást. Szép kis napod volt ma! :)