2008. január 29., kedd

ShopPING!

Mivel megkaptam a fizetésem, elmentem, és megvettem a nadrágot, amire már régóta vágytam. vagyis ilyenre, csak sehol nem találtam ilyen olcsón. Hiába, kispénzű lány a leárazások réme. :-)
És vettem egy szép szövet kabátot is, aminek eredeti ára 19500 Huf volt. De leszakadtak a gombjai, úgyhogy 4800 Huf volt. Vicces. Megláttuk egymást, köszönt nekem, és közölte, hoyg márpedig te most engem hazaviszel. Hát mit mondhattam volna erre.

Anyu itthon a nadrágra vállrándítással és grimaszokkal válaszolt. Szerinte túl szűk. Hüpp. Olyan rossz, amikor az öltözködésemet bírálja, és tuti, apának sem fog tetszeni. Nem tudom sokáig elviselni, amikor lenézik azt a stílust, amit én szeretek. nem érzem jól magam egy lötyögős nadrágban na. És igen, igazad van Halu, feszes, a fenekemen és a combjaimon is, és reményeim szerint stírölni fognak a pasik. :-) Ha majd tavasz lesz, addig nem.

Hát ez az. Erős csontú, izomos, úszógumis töltött galambocska vagyok. És nem tehetek róla, hogy olyan cuccokban érzem jól magam, amit nyeszlett libákra terveztek. Feszül a gatya, nekem ez kell. Ha másnak nem, és esztétikai környezetszennyező vagyok, akkor bocsi. Ha sok embernek nem jön be, akkor írjatok kérvényt, és akkor máshogy öltözöm jó?

Tény, hogy akkor is jól éreztem magam, amikor nyáron vékonyabb voltam, és a farmerom nem vágott be úgy csípőben, hanem a testem vonalát követte, és nem volt pocim sem. Hát ez van, én már nem leszek vékonyabb, úgyhogy engem így kell szeretni. De ami fő, így kell elfogadnom magam. csak ne lenne mindig az a hülye megfelelési kényszer. Mert ha anyám arcára gondolok, amikor meglátta, hogy áll a nadrág, elmegy a kedvem az élettől.

Az ilyet hogy lehet túlélni?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

óóóóóó. Ne akarj olyan lenni, mint tavaly nyáron, mert ha emlékeim nem csalnak, abban része volt némi kitartó betegeskedésnek is. Azt meg inkább ne.
Figy, a szülőknek nem mindig olyan az ízlése, mint nekünk, ez van. De ha egy kicsit is jogosnak érzed, h nem áll rajtad olyan jól a naci, mint állhatna, akkor a tavaszi hosszúkabát-levételig van még bőven időd. Egy picit odafigyelsz, hogy mennyit eszel, és egy kicsivel többet mozogsz. Mittomén, elmész sétálni, vagy a lassan meginduló kerti munkába beszállsz hétvégén. Végülis addig is levegőn vagy.

Ez a kabátos dolog meg nagyon tetszett. Hol vetted? Én éppen ezen gondolkodtam, h szeretnék egy csinos szövetkabit, amit talán most kéne megvenni (jövőre nézve), amikor már nincs szezonja. Mert pénzem, az nincs. Nem sok legalábbis. :)

bloodflower írta...

Hát igaz, de a felesleg úgyis lemegy. Ha végre ki tudom magam pihenni, és lesz erőm a mozgásra, vagyis ha vége a télnek, akkor jobb lesz, lesz kedvem hazasétálni meg ilyenek. Úgyis megkaptam, hogy deszka voltam akkor :-)
Azt majd megírom mélben, hogy hol vettem, mert nem szeretnék reklámozni nyíltan. Annyira azért nem jó a bolt. :-)

Névtelen írta...

oks :)