2009. január 31., szombat

Levél!

Alábbi szöveg tul. éppen egy vicc, de annyi igazság van benne, hogy néhány sorát bemásolom. A nők néha nagyon nehezen kezelhetők. És néha nem értik, hogy működnek a pasik. Bár azt hiszem sokszor én is ebbe a hibába esem, de nem szoktam bérletet venni abba a klubba, ahol a nők fennhangon hirdetik, mennyire hülyék a pasik. Nem, ők is csak emberek, de másképp. És csak egy kis megértés kéne, hogy minden jól sikerüljön. Mindkét részről persze.

Kedves Szerelmem!

Kapcsolatunk zökkenőmentességét biztosítandó, ajánlatosnak tartanám részedről a következő 20 pont(általam közült csak a vágott változat) tudomásul vételét és betartását:

2. Próbálj meg együttélni azzal, hogy nem mindig csak Rád gondolok.

4. Ha akarsz valamit, akkor mondd ki egyenesen. A finom célzás nem elég, sőt, a durva se! MONDD KI!!!

7. Az "igen" és a "nem" szerintem teljesen elfogadható válasz majdnem minden kérdésre.

8. Csak akkor gyere hozzám valamilyen problémáddal, ha azt akarod, hogy segítsek megoldani. Én erre vagyok rendszeresítve. Ha csak együttérzést vársz, akkor fordulj bizalommal a barátnőidhez, mert ők meg arra...

9. Bármit is mondtam vagy tettem évekkel ezelőtt azt mostani vitákban már nem ér előrángatni. Legyen mondjuk 1 hét a kapcsolatunkban az elévülési idő.

11. Ha valamit mondtam, és azt kétféleképpen tudod érteni, és az egyik elszomorít vagy feldühít, akkor a másikat értettem.

13. Tedd túl magad azon, hogy a kapcsolatunk sose lesz olyan többé, mint amilyen az első két hónapban volt, amikor elkezdtünk járni.

15. Nem vagyok gondolatolvasó és nem is leszek soha. És ezen képesség hiánya nem bizonyiték arra, hogy egyáltalán nem érdekelsz.

16. Ha megkérdezem tőled, hogy "mi a baj?", és erre te azt válaszolod, hogy "semmi", akkor hiába tudom, hogy van valami bajod, nem kérdezem meg ujra. Hátha ezzel megúszom, hogy elmondd.
( Néha a nő tényleg nem akarja, hogy megkérdezzék, csak azt, hogy ne kelljen beszélnie róla. Mert lehet, hogy olyasmi, amit magában is le tud rendezni, és elmúlik, de ha rákérdeznek megindul a lavina, és mindenkit maga alá temet.) - saját megjegyzés :-)

17. Ne tegyél fel olyan kérdést, amire nem vársz választ. Ha mégis ilyet tennél, akkor viszont készülj fel egy olyan egy válaszra, amit végképp nem akartál hallani.

18. Ha kimozdulunk otthonról, tök mindegy, hogy mi van rajtad!

Nincsenek megjegyzések: