2009. január 24., szombat

Történések!

Nos...
3,8-as átlaggal, egy sajnálatos bukással, és az 5-ös pénteki vizsgámmal a hátam mögött túléltem a vizsgaidőszakot. :-) Következtetések meg egyebek levonva. A bukottat felveszem vizsgára 2. félévben, és ezzel együtt 12 vizsgám lesz, és 11 tantárgyam. Lesz megint jó kis filmes óra, görög és római irodalom műfajok, és a vallás izgalmasabb részeibe is bepillantást nyerhetek, mint bibliaismeret és a világvallások általában. Most már nem lesz olyan sok filozófia, csak diszciplinaII lesz, meg etika és esztétika. De lesz humánetológia, aminek annyira nem örülök.
Megújítom a könyvtárbelépőmet, és beiratkozom a ZSKF könyvtárába is, hátha kivehetek néhány jó könyvet.
Két hét múlva, ha Isten is úgy akarja elkezdek egy nyelvi alapvizsgára felkészítő tanfolyamot, hetente lesz egy alkalom, akkor viszont négy 45 perces óra. Este. Február közepén kezdődik a 2, félév. Tanulócsoportokat fogunk csinálni, tanulunk majd együtt a suliban és nálam is lehet majd egy kisebb összejövetel, ha minden jól megy.

Két hát múlva költözöm. A megkönnyebbülést csak kissé átélve keltünk ma útra(anyuval) és néztünk az RS-ben akciós kanapét. Azt tudtam, hogy jó ára van, kinyitható ágynak, és van házhozszállítás, és hogy gyerekbútor(ennek ellenére131x195 kinyitott állapotban, szerintem ez nem kicsi). Azt nem tudtam, hogy a gyerekmérethez képest iszonyú alacsony, hogy egy volt belőle raktáron, és hogy nem vállalnak késleltetett áron házhozszállítást, mert eladás után nem raktároznak. Annyira nincs pénzem, hogy egy normális fekvőhelyet vegyek, tehát kb 20ezret, de ha lehet, annál kevesebbet szánk egy matracra. Rugós nem lehet, csak szivacs, mert nem tudom kivel és hogyan elszállítatni, a szivacsot pedig össze lehet hajtani vagy göngyölni. Valahogy majd megoldom, de sajnos látom, hogy nem olyan olcsón és kényelmesen fogom megúszni, mint amire számítottam. De mivel az olcsó bútor(annyira olcsó nincs, amit megérné megvenni), a vendégágy vagy a fekfújható ágy ötletét is elvetettem, marad a könnyen szállítható és lehetőleg kemény vagy félkemény szivacsmatrac. Remélem azon is lehet majd jót aludni...

Hát ezek a terveim és az elképzeléseim. Most kb. két hétig pihenek, azután ismét hajtás lesz, de most már jobban osztom be az időmet, amiből lényegesen több lesz, eltervezem, és a lehetőségekhez képest be is tartom, hogy nem leszek beteg, és lelkileg teljesen kiegyensúlyozott leszek. Ámen

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

gratulálok!
Túlélted az első vizsgaidőszakodat!
Elárulom, a legelső félévem anno francián nekem is 3,8-as volt, azóta pedig csak feljebb ívelt az átlagom, biztos te is így leszel vele!
Azt a filót sajnálom,hogy így alakult, nincs már lehetőség uv-ra? :(

Névtelen írta...

http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=szivacsmatrac&c=0

http://teszvesz.hu/search.php?string=szivacsmatrac

Névtelen írta...

http://teszvesz.hu/item538184978_kinyithato_ikea_agy.html

bloodflower írta...

Nincs UV, csak a vizsgaidőszakban lehetett javítani. Jobb híján feljelentkezek köv félévben megint vizsgára.
Oh, köszi a linkeket, de ezen már én is átrágtam magam. :-)
Meg matracot használtan... Háát. Meg ennyiért ilyet boltban is kapok, IKEÁban állandóan ilyeneket lehet kapni, és ugyanennyiért.
Az a kinyitható ágy mondjuk nem olyan rossz, csak kédés, mennyire jó rajta hosszútávon aludni.

Névtelen írta...

szerintem nem kevésbé, mint egy szivacsmatracon. meg az egódnak is jobb talán. :)

bloodflower írta...

De a szivacsról legalább nem tudok leesni. :-) És nem is nyikorog. :-DDD