2009. január 10., szombat

Jegy!

Na meg lett az első egyesem. :-(
A mai vizsga lett ennyi, pedig azt hittem, hogy nem sikerült annyira rosszul. Amiktől meg féltem, és úgy érzetem nem tudok olyan jól teljesíteni, azok meg rendre 4-es, 5-ösök lettek.
A fene sem érti ezt. Na mától belevetem magam újabb filozófiai mélységekbe. Remélem nem lesz nagyon vészes a vizsga. Mert tartok tőle, hogy több uv-t nem lenne erőm bevállalni. Bízom a szerencsében...
És hogy maradok állami finanszírozású formában.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

annak alapján, amit elmondtál, ez tök irreális. az ember nem szokott ekkorát tévedni a saját teljesítményének megítélésével kapcsolatban. Ragaszkodj hozzá, hogy megnézhesd, amit írtál, és esetleg kérdezhess, h akkor mit kellett volna idemegoda írni. Lehet, h valami adminisztrációs hiba, ilyen gyors javításoknál előfordul.

bloodflower írta...

Hát nem tudom. Most vagy az van, hogy csúnyán írtam, és áthúzta, hogy olvashatatlan. Ami azért szerintem nem lehetséges. És a dolgozat olyan volt, hogy 10 kérdéses, aminél egy csomó kérdésre egy-egy mondatokkal lehetett válaszolni. És mivel a szelektáló tanulás miatt benne van a pakliban, hogy valamire nem emlékeztem, vagy valamit nem jól írtam le, lehet, hogy rosszul értékeltem a teljesítményemet.
mindenesetre megkérdezem, mikor van betekintés. MOst, hogy nézegetem az anyagot, meg tanulok másra, lehet, tényleg több dolgot írtam rosszul. :-( Ez van.