2009. január 26., hétfő

Mi van?

Hát az, hogy felvettem a tantárgyaimat, bevezettem a határidőnaplómba a sulinapjaimat, adminisztráltam a könyvlistámat, írtam kérdéseket a TO-nak, elolvastam az összes(20) olvasatlan levelemet, jelentkeztem alapvizsga francia előkészítő kurzusra, közben ettem, még össze kéne írnom egy interjúra kérdéseket, de minimum az anyagot össze kéne szerkeszteni és egy keretes általános tudnivalókról szóló részt megírni.
De most megyek, vacsora után megtisztítom a körmeimet a maradék zsírtól és végre legalább két hónap után leülök, hogy kettesben lehessek VELE!...
Csak én és a gitárom.

Láttam olyan de olyan ötletes hatalmas posztert a kikában, amin az összes akkord rajta volt. Ha tudnám, mennyi hely lesz a leendő szobám leendő falán, megvenném. De egyelőre csak álmodozom róla. Ez most csak a gitárról jutott eszembe.

Ja, és megint halott leszek a sulis félév alatt. :-) Heti rendszerességgel fogok francia előkészítőre járni alkalmanként 4 órában, tehát este 6-tól 9-ig. Munka után. Osztán kéthetente ott a suli, ahol a leghosszabb szünetem fél óra lesz, az is csak egy pénteken. De öröm, hogy nincsenek délelőtt 11-kor már órák péntekenként. Cserébe este 8-kor fogok végezni. Egyébként milyen órarend az, ahol 3 óra etikatörténetet 3 óra esztétikatörténet követ? Áhhh.

Eldöntöttem, hogy ha isten és Nóri is úgy akarja, hogy február 12-én, csütörtökön fogok költözni. Előtte a szülinapom alkalmából veszek fincsi itókát az itthoniaknak( de psszt! mert ez meglepi!), és hagyom, hogy elbúcsúztassanak. 12-én este már ott fent alszom, mondom, ha isten és Nóri is úgy akarja. Még élvezem ezt a hetet, meg a következőt, és azután újra mókuskerék.

6 megjegyzés:

nóri írta...

Ha minden jol megy február 12-én jöhetsz:)
Akkor lesz a karát kiállítás,szoval kicsit megzuhant,és elfoglalt leszek,de nincs olyan amit nem lehet megoldani!
jövö7en odadom neked a kulcsokat,elkezdheted az aproságokat hozni,ha szeretnéd.már sima az út:)
végreeeeeeeeeeeeee!!!:)

nóri írta...

ó,és köszi a türelmedet!!:)

Névtelen írta...

Ez vicces, először Isten kisbetűvel és Nórit naggyal írtad. :) az ilyesmi totál hidegen hagy, ellenben vidám asszociációim lettek.
Pölö, hogy a főbérlő a legfőbb minden istenség között. :D

Az viszont kitolás, hogy csak 12-én költözöl, azt hittem, a szülinapodat már fenn töltöd! :(((((((

Na Nóri, oda a meglepi. :S

bloodflower írta...

Sztem jövő hét végén fogom az összes dolgot felhozni, az osztálytársam kocsijával, aki segít nekem.
A kulcsról majd értekezzünk.
Jaj én nem tartalak majd fel, járkálok ki be mint egy szellem. :-))
Azé csak 12-én, mer az itthoniak mondták, h legyek szíves a szülinapomat még itthon tölteni. Csak nem harap ez "ember" abba a kézbe, amely enni ad neki. :-)))

Amúgy direkt szoktam kisbetűvel írni, kivétel, ha mint elvont fogalomról beszélek. :-)
Hát ja, a főbérlőtől függ az albérlő sorsa. :-)))

Milyen meglepi???? :-D

Névtelen írta...

Ja, a kicsi párom nem engedi, hogy megegyem a kávés csokit, amit neked vett, csak nem volt alkalma odaadni. Úgyhogy találkoznunk kell február első hetében, javaslom a csütörtök estét. Ihatnánk igazi kávét melléje. Mit szólsz?

bloodflower írta...

Hát jó! Nem venném a lelkemre, ha az én kávés csokim miatt vesznétek össze. :-))))
majd egyeztessünk mélben? Á propos!
Hogy áll ön a vizsgáival?