2009. január 24., szombat

Tanulj!

Amikor szerdán két vizsga között együtt tanultunk bent az osztálytársnőimmel, az egyik lány akkor mutatkozott be tulajdonképpen először. Amikor mi is megtettük, rákérdezett, hogy én vagyok az a Kriszta?
Úgy néztem rá, mint aki nagyon nem tudja, hogy ismeri-e, mert azt hittem találkoztunk már régebben, és ezért kérdezi.
Aztán kiderült, hogy azért, mert hogy mindig látja a nevem a csoportméleknél, és hogy milyen sokat írok.Tulajdonképpen azt is kérdezhette volna, hogy "Te vagy az a csaj, aki mindenbe belepofázik?" :-))))
Jól jött ki. :-)

Meg arra is rájöttem, h ha megkérem a többieket, hogy néhány sorban írjanak nekem segítséget ehhez és ehhez a tananyaghoz, akkor az nem mindig talál célba. De egyszer írjak hülyeséget, és mindig lesz egy okos, aki örömet talál abban, hogy kijavíthat. És én is megkapom a választ. A kecske is jóllakik, és a káposzta egója is hízik. Or something like that... :-)

Nincsenek megjegyzések: