2009. január 15., csütörtök

T an!

Na mosmár jobban vagyok. Testileg, szellemileg meg lelkileg is.
Rendeződni láccik minden, történik a fogadalom tétel, hogy legközelebb igenis hamarabb, meg persze jobban, mág hát időben és gyorsabban, és felkészültebben stb. stb.

Arra rájöttem, hogy a filozófia sem való nekem. Én az egyszerűség embere vagyok, ráadásul a túlbonyolított általánosításokból csak egyet tudtam leszűrni:
Kantnak iszonyatosan kellemetlen élete lehetett, nő nélkül, 15 évet szánva egy olyan elv kidolgozására, maely a következő 5 évben folyamatosan megdőlt és alapjaiban összeomlott.
És hogy mindenki EGY igazat keresett a filozófusok körében. Ami már eleve helytelen, mivel nem vagyunk egyformák, ezért minek kéne általános érvényű igazságokat és következtetéseket levonni? Az ilyen törekvés nagyzási hóbort, és egyfajta olyan hatni akarás a többi emberre, ami nekem nem fér bele egy komoly és BÖLCS tudós képébe.
Viszont Szókratész annyira jó fej pasi volt! Egyszerűen imádom! Ez az egyszerű, és piszkálódó rávezetős stílusa mesés!

Na szóval alig várom, hogy végre filmet tanulhassak. Bár az első félév filmes órája eléggé szánalmas volt minőség szempontjából, míg ezélrt ezt a többi órámról nem lehet elmondani, én tudom, hogy a következő filmes óráimat imádni fogom.
A 2. félévben lesz olyan kurzus, hogy Filmről írni, filmről olvasni :-)))) Kritikák! Már alig várom!!!

Nincsenek megjegyzések: