2009. január 21., szerda

Akikre büszkék vagyunk

Én. És én, és én és én. No meg én. :-)))
A reggeli vallás vizsgám 4-es lett.
A bácsi lejött 8.05-re, én meg bementem a terembe, gondoltam a többiek utánam jönnek, leül mindenki, és aki bent marad, az lesz az első. Péter bácsi kérdezte, "Akkor Ön lesz az első?".
Szétnéztem sé a hátam megett senki. :-)
Én voltam az első. Nem volt nehéz szerencsére.
Utána tanultunk a lányokkal, ittam kv-t meg kapuccsínót, meg szendvicset majszoltam, meg számoltunk funktorokkal, meg minden finom filó diszciplina dolog.
Bementünk a vizsgára, és amikor kijöttünk egy óra elteltével elfutotta a vörös köd az agyamat. Mert hogy akkor jöttem rá, hogy a tanár egyik kérdése becsapós volt, egy másikra meg nem válaszoltam, mert az pont abban az apró betűs részben volt, amit nem néztem meg.
Mire hazaértem már elkönyveltem magamban, hogy megbuktam. Mikor megláttam, hogy 4-es, a megkönnyebbüléstől bőgtem. Mégsem lesz olyan rossz az átlagom.
Már csak a pénteket kell túlélnem.
Utána költözés, meg megyek gitárra, meg megyek színházba, meg ha minden igaz, megyek alapvizsga előkészítőre, ami ingyenes, de a sulis hetek között lesz. Nem árt egy kis francia ismétlés. Időt spórolok, ha abban az időszakban teszem le, amikor fent lakom majd.
Csak a pénteket kell túlélnem, csak a pénteket kell túlélnem...
Meg megtudni a 2 szombati filó vizsgám eredményét.