2009. január 2., péntek

ÚJ!

Ne ijedj meg, jó helyen jársz!

Most nem váltottam blogot, szeretek itt lenni a bloggeren, de az új évre való tekintettel kissé új ruhába öltöztettem a naplómat. A tartalom és én a megszokottak vagyunk, de a forma egy visszafogottabb, letisztultabb variációban tündököl. Szép ez a kék.

Néhány megfigyelés:

Rájöttem, hogy szeretem a vizsgaidőszakot, mert annyi tollal, ceruzával, rotringgal jegyzetelhetek mindenféle papírra, kitépett füzetlapra és fecnire, postit-ra és jelölőcímkére, amennyire csak akarok. :-) Éljenek az írószerek!

Szeretem az instant teát, mert hidegen is jó, és nem kell feleslegesen az ágyból felkeléssel és a mikróhullámú sütő zaklatásával töltenem perceket.

De most megyek is, vissza kell rázódnom, mert a tegnapi nap végigalvása után fel kell zárkóznom a tanulásban.

Boldog 2009-et!!!

6 megjegyzés:

nóri írta...

hüüü, nagyon bejön.olyan kis finom,elegáns:)
az ujitás mindig jót tesz!

Névtelen írta...

Igenigen! Az volt az első gondolatom, hogy hurrrá, meg végre. Nekem sokkal jobban esik erről a felületről olvasni téged, mint a régiről. Az már egy kicsit túlzsúfolt volt.
Hajrá a tanulmányozódásban!

Névtelen írta...

Ja, és naná, ez a vizsgaidőszak legjobb része. Amikor még elég messze van a vizsga napja ahhoz, hogy nyugis aláhúzogatásokkal, színes tollakkal, gyöngybetűs jegyzetekkel töltsem. Ezt szeretem. :)

bloodflower írta...

Igen, nekem is most ez jobban tetszik, bár ha tehetném, kissé pasztelesebbé szinezném a kékeket, de így is jó. Már így is megvariáltam kicsit a szineket, de ha lesz időm, átszabom majd a nem variálható sablonelemeket is, csak most még nincs hozzá erőm.
Oh, színes tintákkal álmodom! :-)

bloodflower írta...

jujj most jöttem rá, hogy mindenem kék, még a gmail skinem is! ez valami jel lehet :-))

Névtelen írta...

nekem köves :D