2008. december 31., szerda

2008 vége! Kitek intés!

Most épp fekszem az ágyban, Jane Austent olvasok, néha elnyom az álom, és közben azon kapom magam, hogy gondolkodom.

Megugrott a látogatottsága a blogomnak, nem tudom, minek köszönhetően. Az átlag 15-20-as IP-s kattintások 50-70-re ugrottak. Kedveseim ennyire unatkoztok? Menjetek inni meg mulatni, hogy aztán hányásban köszönthessétek az új évet!

Idén mi is volt? Hmm. Sok finom mindenségesség.
Lássuk:

Letettem gyorstalpaló után egy nyelwizsgát, befejeztem egy sulit, amelyet OKJ vizsgával és szakdolgozattal koronáztam meg. Elkezdtem a várva várt szabadbölcsészetet, ami eddig jól megy és szeretem is, bár sokan leszólják, és le is nézik. tehát egy másik suli. Így visszagondolva nem hiszem, hoyg normális lennék. Nyugtával dícsérd a napot. Túl vagyok megint egy fura betegségen, tavaly is kijutott belőle novemberben. Elkezdtem gitározni tanulni. Van egy laptopom, ami nagyban megkönnyíti a virtuális életemet, és azóta is képzem vele magam, hogy a kibertérben ne karambolozzak semmi rosszal. Megjelent nyomtatásban, életem első néhány cikke, igaz, egy sulis lapban, de minden kezdet nehéz. Ha valamit kihagytam volna, akkor kövezzetek meg érte. Vagy inkább mégse, abból most elegem van. :-)
Munka, párkapcsolat, család, és emberi kapcsolatok terén semmi változás, de azt hiszem, erre ebben az évben nem volt szükség. Erre való 2009, ebben biztos vagyok. A fentebb említettek komoly változás előtt állnak.

És mi is lesz?
Lássuk:

Jövőre munkával, vizsgákkal, esetleg folytatódó sztrájkkal és orvoshoz rohangálással kezdem az évet. Kedves lesz. Persze az első pár napban még pihi meg tanulás, de utána masszívan fel kell készülöm bokros teendőimre. Kicsit tartok tőle, hogy nem lesz majd ezenközben másra időm, és szelektálnom kell. Ha vége mindennek, akkor költözök februárban, és ezzel egy új fejezet és új élmények várnak rám. Sziruposan és istentelenül közhelyesen hangzik, de momentán ez jutott eszembe.

No eddig meg volt az összegzés, és meg volt a jövőbeni tervek leírása. De hogy mit szeretnék, azt még nem írtam le.
Lássuk:

Szeretnék tengernyi időt, hogy azt se tudjam, mit kezdek vele. Ez valószínűleg meg fog valósulni a pesi lakhely miatt. Szeretnék egészséget és cselekvőkedvet. Új embereket megismerni, és elmélyíteni egyik-másikkal a kapcsolatot. Jól, de legalább tűrhetően gitározni. Piszkosul sok könyvet olvasni. Nagyokat sétálni, és bejárni Pestet, ismerni minden kis utcát, zugot, mint a tenyerem. Szeretném, hogy mindenre maradjon pénzem, és ne kelljen semmi olyanról lemondanom a pénzhiány miatt, ami számomra fontos. Jó jegyeket szerezni a vizsgáim után, hogy bebiztosíthassam magamnak az államilag finanszírozott képzési formát. Szeretnék nyáron elmenni nyaralni, ha máshova nem, a romantikus Sartiba, de lehet más is, mondjuk Velence, mert ott még nem jártam. Szeretnék megtanulni görcsölés nélkül élni, lazítani és nagyokat pihenni.

Hát ennyi. Egyelőre. De gondolatban úgyis kibővítem a listát, mert mit ér az élet, ha nincsenek vágyaink.

Vágyakkal teli boldog és békés új évet kívánok mindenkinek!

4 megjegyzés:

nóri írta...

buuéék!!:)

a pesti bebarangolos sétákra szivesen csatlakoznék majd:-)

bloodflower írta...

Rendicsek, megdumáltuk! :-)
Neked is BUÉK!
Meg mindenkinek BUÉK!

Névtelen írta...

NAgyon tetszett ez a bejegyzés. Egy rossz hírem van csak: ahogy én Téged ismerlek, nincsen a világon annyi tengernyi szabadidő, amivel Te ne tudnál mit kezdeni. :)
Mindig feltalálod magad! ;)
Boldog önállósodó 2009-et! :*

bloodflower írta...

Affene. :-) Lebuktam. Hát igen, az én igényeimnek nehéz megfelelni, de nem lehetetlen! :-)