2009. július 4., szombat

Teg...Nap!

Tegnap nagyon jót kávéztunk a barátnőimmel, hol szakadt az eső, hol pedig sütött a nap.
Jó volt kicsit elterelni a figyelmemet.
Előtte elmentem az IKEÁba, és vettem egy olyan lámpát, ami tavaly is volt, de a költözésnél eltört.
Mielőtt hazajöttem volna, leültem a Ferenc térre, és hallgattam az aktuális 3-as formáció rüögtönzött jazz előadását.
Hazajöttem, de nem működött a lift és nem volt áram. Este 11-ig vártunk, aztán elszenderedtünk. vmikor hajnalban jött vissza.
Pedig úgy blogoltam volna.
Ma megyek és végre megkeresem magamnak imádott Smart modellemet és megveszem. :-)
Vasárnap megyek Robert Capa kiállításra a Ludwig múzeumba.

Csak kicsit féltem attól, hogy teljesen egyedül töltöm a hétvégét.
Néha vannak olyan elképzeléseim, hogy részinformációk alapján kikövetkeztetem mások életét, és azt hiszem, hogy hű de boldogok, csak én nem vagyok az. Aztán mindig rájövök, hogy mások élete sem olyan tökéletes. Csak jobban tudják feldolgozni, és utána tálalni, min én.
Pedig nem is kéne panaszkodnom, hiszen eddig minden összejött, amit akartam.

Nincsenek megjegyzések: