2009. július 25., szombat

Mainapság!

Olvasóligetben Závada Pált felolvasni hallani igen érdekes dolog. Mindezt délután fél hattól este hétig átélni, mikor egyre hidegebb az idő, az méginkább érdekes dolog.

És a hidegtől bénult tagjainkat 2 és fél órás margitszigeti sétával megspékelni a legérdekebb dolog a világon.
Hát így.
Ha két nő sétál az esti kivilágított Margit hídon, mikozden egy jet-ski szeli keresztül a Dunát, egyikük rámutat, mire azután kórusban visítanak:
De cukíííííííííííí!..., na az már nem mindegy. :-)
Tipikus nők. Hát így.

(A Hát így egy novella címe, amit egy olvasóligetben Bogi barátnőm által "szerzett" könyvből néztem ki. Plusz a masszőrnőm, Anna is sokszor szokta ezt a szókapcslatot, vagy simán, valami nagy és fontos monadnivaló lezeárásaként az így szócskát használni. Nekem tetszik, csak soha nem jön a számra. Ha pedig valmai tetszik, de nem tudom magamba építeni, megörökítem.)

Amúgy Závada nem tud sajnos felolvasni. Amúgy marha hideg volt. Amúgy a Presszer is ott volt a felolvasáson. Amúgy furcsa dolog keverni Trianont és a zsidkérdést. Szerintem.

Amúgy isteni dolog, hogy végre jó sokat dumcsizhattam egy barátnőmmel, és sokatsokat sétáltunk a Margitszigeten utána pedig a Batthyányi tér környékén. Mindig ez volt a vágyam, hogy végre addig sétálgathassak, amíg kedvem tartja. Pesten. Vagy Budán.

Amikor elváltunk, futottam a villamos vége után, és sok pisi meg pia szagú emberrel utaztam a villamoson. Mikor hazaértem a macska várt egyedül. De jó érzés néha(tudom, tudom, másért sem sír a szám, csak az ellenkezőjéért) hazajönni, és tudni, h most egyedül leszel. Magaddal.

A mai nap készült soksok kép, néhány jó rólam, sok jó Bogiról és egy kevés a látnivalókról.


Persze érdemes még elmesélni, hogy pénteken hulla fáradt voltam, tesóm feljött hozzám, és amíg bírtam, addig Dragon Ball-t néztünk, és KFC kaját ettünk. Kosarat, már elnézést! :-))
És hozzá én még azt az isteni káposztasalátát is. Megnéztük az Igenembert is, de a Dragon Ball-oknál már kezdtem kidőlni. A mai nap hasznosabb volt, 10 epizódnál biztos többet néztünk meg. Kezdem érteni a japán szöveget. :-)

Jó a hétvégém, legalábbis eddig jól sikerült. Holnap pedig olvasok, pihenek és szintén barátnőzök egy kicsit. :-)

ja, és gyakorolok gitárt is.

És ha már itt tartok, van két tervem, ami ha minden igaz, szeptembertől valóra válik. Az egyik, hogy eljárok majd Salsát tanulni. A másik, hogy farncia nyelvet fogok tanítani kezdőknek és újrakezdőknek. :-)

Most kezdenek alakulni a dolgaim.

Nincsenek megjegyzések: