2009. július 11., szombat

Napközben!

Amúgy itthon vagyok, és most jó.
Akartam tegnap jazz koncertre menni, jobban mondva utánanézni, hogy megy-e valami zene, de egyszerűen olyan ólmos fáradtság tört rám, hogy nem lett belőle semmi. Ehelyett aludtam este 6-tól szinte folyamatosan reggelig, kisebb nagyobb megszakításokkal. És még a lent említett események miatt a reggel sem volt épp a legpompásabb.
De miután leadtam a cicót, h miniszabit töltsön el egy cuki ketrecben fajtársai társaságával, lerongyoltam a délibe, és vonatra szálltam.
Ott nagyon jót mulattam, mivel 2 csaj meg egy srác mellettem utazott, és az egyik csaj görögből hozott ajándékokat osztogatott a többieknek. A srác edényfogót, meg konyharuhát is kapott, aminek eszméletlenül örült :-))), és a másik csaj ajándékai közül előkerült egy szőrős bilincs is. :-))))
Itthon anyu elmesélte, milyen az új munkája(egy nénire vigyáz, aki eltörte a lábát), és a különböző családi problémái is előkerültek. Aztán közösen levontuk a tanulságot.
Láttam a macsekjainkat, megcsodáltam a kertünket, és levontam némi következtetést az életemről.
Este filmnézés várható, holnap pedig shoppingolás és mozizás anyuval.

Pánikszerűen belekezdtem az angoltudásom felfrissítésébe. Ha jó munkát akarok találni, valahogy izmoznom kell magam.

Közben alakul a társadali életem is, nagon jól összebarátkoztam az osztálytársaimmal, jó velük, és megyünk bulizni is jövő szombaton. A héten egyikük feljött, és borozgattunk. Hát nagyon hülyék tudunk lenni, az biztos. :-)

Az egész életem olyan jól alakul. nem is értem néha, mi okom van a befordulásra. Hiszen ha jól belegondolok, semmi.

Nincsenek megjegyzések: