2009. július 12., vasárnap

Ma 2!

Körülöttem mindenki gethes. Csak tudnám, mitől.
Én egy pici allergiát leszámítva, amit a tegnapi szomszéd iránt érzett ki nem élt dühöm okozott, az ég világon semmi bajom nincs.
:-D
Jól érzem magam a bőrömben.
Kicist félek a holnaptól, mert helyettesítek, és sok munkánk lesz, az embereket is nekem kell terelgetni, de azért bízom benne, hogy nem lesz semmi gond. Vagyis ez több bizalomnál.

Anyu nélkül voltam soppingolni, beszereztem egy angol szókincsfejlesztő könyvet, némi leértékelt ruhát és egy fülbevalót.
Íme:
Anyu, amikor éppen raknám be a fülembe:
- Nem kéne azt lefertőtleníteni?
Én:
-_-.... Mégis minek?
Anyu:
- Hát mit tudom én. Mégis először használod...

Most filmet nézek, kreatívkodok, olvasok és angolt nézegetek. Aktív pihenés

1 megjegyzés:

nóri írta...

ez aranyos párbeszéd volt:D

a füli meg nagyon bejön:)