2009. július 19., vasárnap

Gondolatok!

Kaptam ma jóhíreket, amik pozitívan befojásolják a jövőmet. Jobban mondva a gondolkodásomat, amin majd a jövőm múlik.
És ennek nagyon örülök. A mai A. J. Christian előadás, annak ellenére hogy hosszú és fárasztó volt, nekem nagyon sok jó dologgal szolgált.
A nővéremnek már nem anniyra, de legyen ez az ő gondja.
Tény, hogy ha fáradt vagyok, nem tudok világmegváltó gondolatokon töprengeni. És azt hiszem nem is kell. Nem vagyok az a típus. Én feltérképezni, vizsgálni, megérteni szeretem a környezetem. Odáig még nem jutottam el, hogy glogóbálisan mit tennék, miután már levontam a tanulságot.
Ezek mind arra szolgálnak, hogy magamat értsem jobban. Semmi többre. Ha mindenki a saját boldogulásával foglalkozna, és azzal, hogy csak ő legyen számára a fontos, és jólérezze magát a bőrében, persze úgy, hogy másoknak kára nem származzon belőle, akkor egy boldog és elégedett világban élnénk. De nem ebben élünk, és egyelőre én ezt elfogadom, és azzal törődöm, hogy én tudjam magam megvalósítani, és ezzel hasznára legyek a környezetemnek.

Jövő héten pedig elfoglalt nőszemély leszek. :-)

Nincsenek megjegyzések: