2009. július 18., szombat

Mainapság...

Kb 4 óra körül elkezdődött.
Fúj, dörög, villámlik, esik, aztán eláll, kisüt a nap, majd megint újrakezdi.
Amúgy a mai napom női problémákkal kezdődött. Azután, ahogy a múlt héten, az alsó szomszéd megint a házat ujította fel. Fúrás, kopogás, faragás, rengett bele az egész ház, a macska halálra volt rémülve, úgy remegett, és nem tudta, hogy mit csinálnak és hogy ki.
Először hívtam a közös képviselőt, azt mondta nem tud tenni igazából semmit, csak felhívja őket.
aztán már anniyra dühös lettem, hogy alattam az egész lakás reng, és hogyg nem tudok rendesen pihenni, hogy lementem, és megkértem őket, hogy hagyják abba.
nagyon dühös voltam. Mire leérte, összerendeztem az arcomat, hogy ne legyen olyan torz.
A hangom is remegett a dühtől. De sikerült.
Azt mondta a pasi, h vidékiek, és hogy nem tudják máskor. Meg hogy tudják, hogy zavaró, de ha az ember lakást vesz, valahogy meg kell csinálnia...
(Zavaró? Hogy olyan, mintha az én szobámban csinálná? Hogy verik szét a falat és reng alattam az egész padló? Hogy nekidőlök az ablakpárkányka és berezonál a kezem? Na igen. Tényleg ZAVARÓ!)
Ezt persze csak gondoltam. Mondtam nekik, hogy nem lehetne-e hétköznap cisnálni, és a házirend is azt írja, hogy ilyet nem szabad hétvégén csinálni.
Azt kérte, akkor mondjak valamit, hogy mit csináljanak.
Erre meg válaszoltam, hogy azt talán nekik klne kitalálni, de nekem jogom van a hétvégi pihenéshez.
Végül kért még egy órát, ami szerintem másfél volt, de BIZTOS nem volt nála óra.

Hogy őszinte legyek, marhára nem érdekel, hogy mikor, de egyrészt szóljon, hogy ezt csinálja, másrészt pedig ne hétvégén, amikor mindenki otthon van. Nem szólva arról, hogy kisgyerekek is vannak a házban, és a szomszéd is mondta, hogy a lánya valami táncversenyre készül, és nem tudja máshova elvinni pihenni.

Ma bulizni mentünk volna, de elmosta az eső. Nem baj, bepótoljuk egy késői mozizással. Ide jönnek a lányok, és jól leisszuk magunkat, meg pletykálunk. Meg hasonló pizsamapartis női dolgok. :-)

Holnap pedig az az előadás lesz, amir már 2 hete várok. A.J. Christian tudatos vagyonteremtéses előadása a szokásos "krisztiános" stílusban. Szeretem az ilyen emebereket. Főleg őt hallgatni. Soha életemben nem találkoztam még nála harmonikusabb emberrel.

Nincsenek megjegyzések: