2009. július 12., vasárnap

hmm....!

Hmm. Apu az idegeimre megy. De konkrétan.
A következő:
- De ha nem mentek moziba akkor minek mész be? Nem értem. És akkor hazajössz még utána?
- Szerinted?
- Hát én már nem tudok kiigazodni ezen. De nem is értem minek mész be, most mi értelme van? Miért nem maradsz itthon inkább pihenni?
- Valószínűleg vásárolni, bemegyek a tescoba, körbenézek. Régebben azért izélgettélgettél, mert nem mozgok eleget. Most azért mert kimozdulok.
- Hát de biztos mozogsz eleget nem? ....


Na és ez így ragozódik. És mindenre ezt kérdezi. Minek, mi értelme van, mit csinálsz, miért...
Blöááááá
Én még nem láttam olyan embert, akinek ennyire kellett volna magyarázkodni.

Az emberek eldöntenek dolgokat. Megyek ide, megy oda, csinálom ezt, csinálom azt. De Amit meg én nem értek, hogy erre minek rákérdezni.
- Elmegyek vásárolni.
- Minek?
----------
- Nagyon tetszik az a lámpa, könyv stb., akármi. Lehet, hogy megveszem.
- Minek?


Na???? és ez hogy ne kergessen az őrületbe?

Nincsenek megjegyzések: