2009. július 19., vasárnap

Gondolatok! part2

Nem tehetem magam enniyre függővé másoktól. Hagynom kell, hogy mások azt gondoljanak, érezzenek és mondjanak, amit akarnak. Ez az ő felelősségük, nekem semmi közöm hozzá. Ahhoz már több van, hogyan reagálom ezt le.
Nem is kell mindig reagálni. Meg mindig értékelni. Meg mindig itélkezni.
Kéretik nagyobb toleranciával viseltetni magam és másokkal szemben. És velem szemben.

Tolerancia

számomra a szó jelentése, hogy hagyom, megtörténni a dolgokat. nem minidg, de néha kell. néha el kell fogadni, hogy nem görcsöl be a jobb oldalam, és a bal oldalam, tehát nem teszek semmit, és nem próbálom erőnek erejével befogadni azt, amire nem vagyok képes. ha ez meg van, akkor ez már megint egy újabb hatalmas lépés. mert ezek szerint én sem vagyok toleráns. magammal és másokkal szemben sem. toleránsnak lenni annyi, mint elfogadni, hogy a dolgok nem úgy történnek néha, ahogy azt elképzeltük.

Nincsenek megjegyzések: