2008. december 21., vasárnap

Jegyek!

Kis szünetnek indult, és Kultúrház meg Panoráma megtekintés lett belőle. De azért jól haladok a "bazi nagy filozófia könyv" feldolgozásában.

Ami hála a jó istennek, nem sürgős, ezért tudok vele jól haladni. A decemberi vizsgáknak vége, a kezdeti beadandó 5-öshöz társult még egy művtöriből, és 2 db 4-es filmből(amit erősen szégyellek, hoyg csak ennyi lett) és egy informatikából. A másik hat vizsga, 3 filozófia, oszichológia, társadalmi kommunikáció meg vallás januárra marad. Ha tartom ezt a tendenciát, és időben elkezdek tanulni, ami nálam tegnapot jelent, akkor nem fogok átcsúszni a fizetősök közé. Amit nagyon nem akarok, de eddig, bármennyire is tartottam a közelgő eseményektől, még minden a megérzéseim szerint alakult, ami azt jelenti, hogy hallgatnom kell rájuk. Szval maradok államis, és ez így vagyon jól. Ámen.
Karácsonyra mindenkit megdobtam pénzzel, de azért kapnak kicsi meglepiket is, úgyhogy ezt is letudtam. Nincs időm a sztrájk miatt vásárolgatni, csinálja, akinek két anyja van... Vajon van ilyen? :-)

Ma kirúgtam a hámból, mert anyu féle isteni fasírtot lakmároztam, és filmet néztem, meg fogok is. Karácsonykor halászlé és bejgli lesz.
Alig várom, hoyg túl legyek a januáron, mert akkor már elkezdhetem fizikailag is és nem csak fejben a költözködést.

1 megjegyzés:

Nia írta...

Nagyon ügyes vagy, csak így tovább! :)