2008. december 26., péntek

Kiskarácsony képekben

Szép, egészséges fenyő. Műfenyő. Újrahasznosítható. :-) :


Dísz a fáról, mert csak most jöttem rá, hogy ez a göm, a sok túldíszített darab között egy igazi ékszer:


Ezt még én kaptam mikulásra, de gondoltam megmutatom. Kávés csoki:


Ő rózsaszínségét pedig apu kapta tőlem. Karácsonyra és mikulásra is volt bővel marcipán, amit gyúrhattam. Ő gömbölyűsége karácsonykor két megtermett szál kolbászon csücsült. A kezdet, és a vég. Ezen a képen most egy pár kocka epres csokin kényelmesedett el:


Karácsonyi kalács, mert a kenyér ma fogyott el, a boltok viszont zárva. Más családokkal ellentétben mi mindig megállunk az "elég" mennyiségnél, amely néha a "kevés" fordul át. Ezért született meg Ő, a foszlós, enyhén édeskés, tej nélküli kalácsocska:




És akinek kezeiből megszületett:



Ezt pedig tesómtól és anyutól kaptam közösen. Lógós, színes és ezüst. :-)

Néztem sok jó filmet is, persze azért tanultam is filozófiát, de eddig, valószínűleg az 5 nap pihenő miatti fizikai leeresztés okán, nem voltam olyan jól. Már lett az egész jóból jó, holnapra meg már szuper jól leszek, és nekiállok a tömény és fincsi filozófiának.
Amiket eddig tekintettünk meg:

Karácsonyi lidércnyomás

Holiday - Nóri ihlette, és nem csalódtam, nagyon szórakoztató

Férjhez mész, mert azt mondtam - pontosabban az első 10 perc, mert annyira pocsék film, hoyg tovább nem tudtam az idióta nők eszetlen visongását hallgatni, és lekapcsoltam

10 dolog, amit utálok benned - nem is olyan rossz, bár talán Heath Ledger miatt érdemes megnézni

A szerelem hálójában - örök klasszikus, az Illatszertár remek remake-je

27 idegen igen - meglepően színvonalas és szórakoztató, ajánlom mindenkinek, sokkal jobb, mint amire számítottam

És még tervezek egy pár filmet megnézni. Pl. vasárnap lesz a Túl a sövényen, ami széntén oltári édes és aranyos mesefilm, és vicces is, azt is kötelező megnézni.

4 megjegyzés:

nóri írta...

hüüü házikalács?azt hogyan!énis akarook:-)

A füli meg nagyon csini!!Illik hozzád szerintem!

bloodflower írta...

Köszi, egy kicsit furi még, mert soha nem volt lógós fülbevalóm még, persze fülbevalót sem hordok egész egy éve, de aranyos, teccik, és kíváncsi vagyok, mennyire illik majd az egyéniségemhez. Vagy én az övéhez. :-))

A kalácsot borzasztó sokáig kell dagasztani, utána meg jól bebugyolálni, hogy melegben legyen, de annyira nem nehéz. Majd átküldöm a receptet.
Én meg cserébe kérek mézeskalácsosat. :-)

Névtelen írta...

Vicces, a karácsonyi lidércnyomás volt terítéken nálunk is. Peti már réges-rég meglepte magát vele, csak jellemző módon nem jutottunk el odáig, hogy meg is nézzük. :)

bloodflower írta...

Én nemrég néztem meg, régen láttam, de már nagyon nem emlékeztem rá. Olyan helyes, és eszméletlen morbid. :-)