2008. december 14., vasárnap

...!

Pici tanulásba beillesztett blogolás.
Művtörit nyálazom, amúgy nagyon érdekes, csak az évszámok bemagolására nem vagyok képes egyelőre.
Tegnap meg volt az első vizsgám, informatika. Olyan csaj ült mellettem, aki tényleg nem készült semmit, az órán sem volt bent, még a writer megfelelőjét, a word-ot sem tudta kezelni, és már a vizsga felénél olyan pánikban volt, hogy majdnem bőgött. Tiszta idegbeteg volt. Úgyhogy a saját vizsgámon kívül az övének a felét is megcsináltam.
Az enyém, ha nagyon lepontoznak, a legrosszabb esetben egy hármas lesz. A többi szerintem jól fog sikerülni, csak tudjak rendesen tanulni rá. Csak idő meg energia kell, de mivel nem akarok abba a 10%-ba esni, akik állami támogatásből fizetősbe csúsznak át, fel kell kötnöm a gatyaszárat.
Meg rájöttem, hogy ha valaki negatív dolgokat hallott a suliról, az abszolút nem az intázmény, a tananyag vagy a tanárok hibája, hanem maximálisan az ottani diákoké. Ennyi nemtörődöm embert nem sok helyen látni, pedig a suli maga tök jó!
Bár ugye egyesek szerint CSAK egy főiskola, meg ház NEM EGY ELTE...
Na lépek kv-t főzni, meg tanulni...

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

egyébként szerintem nagyon sokszor a dolog levelezős mivoltából adódik az egész... Aki levelezőre jut be, egyéb elfoglaltságai miatt is többnyire máshova helyezi a hangsúlyt az életében, no meg magától értetődő módon kevésbé tud átszellemülni, mint egy nappalis.

Ez az eltével való viszonyítás (nemtom, gondolom a családodban valakitől hallottad) egészen addig működik, amíg nem vagy az intézményen belül. Pár éve, amikor megjelent a BA-MA, az eltebtk diákcsalogató plakátjai a campuson is ki voltak rakva ezzel a szöveggel: "A legjobb várja a legjobbakat!"
Mi meg csoportosan zarándokoltunk a plakát elé sírva röhögni...


sok sikert a vizsgákhoz!

bloodflower írta...

jah, a nővérem is eltés, és teljesen oda van az informatika karért...
egészségére
a többivel egyetértek, a levelező miatt tényleg nem lehet eléggé ráhangolódni a dologra, mindenkinek van más dolga, meg fáradtak, dekoncentráltak vagyunk
de azért én nem szívesen járnék nappalira, nem is a suli miatt, hanem a közeg miatt, mert nem valami kellemes a sok kis újgazdag gyerkőc között, akinek nagy a mellénye rendesen el lenni
péntekenként filmes órán kaptam már ízelítőt belőle, hogy milyen "poénosak" tudnak lenni, de én nem osztom a lelkesedésüket, h azzal lehet feltűnősködni, hogy a gyakorlatlan tanár lejáratom beszólásokkal

Köszi, neked is hasonlókat!

Névtelen írta...

Szió!
Kérlekkérlek töltsd ki ezt nekem:

http://spreadsheets.google.com/viewform?key=pnsbxSxoc73EYPm_-_M-UDw&hl=hu

Gyorsan lehet vele haladni, klikkelgetős többnyire, és nekem nagyon nagy segítség lenne!
Előre is köszi!

bloodflower írta...

Kitőtve. :-)
Teccik,

Névtelen írta...

köszi nagyon!