2008. október 4., szombat

Agyéletkor

"Megnézheted, hány éves az agyad.
Az oldal kínai.
Figyelmesen olvasd el az instrukciókat!

1. Nyomd meg a "start"-ot a megjelenő képen.
2. Várd meg a visszaszámlálás végét: 3, 2, 1.
3. Egy pillanatra megjelenik néhány szám (3-6), próbáld a helyzetüket
és nagyságukat megjegyezni, aztán helyettük üres körök jönnek. Nyomd
meg sorban a köröket a legkisebbtől a legnagyobb szám felé haladva.
Ez ismétlődik majd 10szer.
4. A végén megjelenik az agyad életkora.

klikk ide:
http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html

9 megjegyzés:

bloodflower írta...

az enyém 32 lett így kora reggel, kávé nélül :-)

nóri írta...

nekem 35:)

bloodflower írta...

a te agyad idősebb, mint az enyém :-)

nóri írta...

de vajon ez mit jelent?letsrapáltabban műxik vagy pörög?:D

bloodflower írta...

na ez jó kérdés :-)

nóri írta...

huu jut eszembe téged még nem kérdeztelek..de lehetmár késő..szoval,ma este megyek egy dalestre(szavalós,éneklős,gitáros este),és az a nagy helyzet h társaság nélkül megyek..szoval ha van kedved csatlakozni nagyon örülnék..hunniában keződik 9kor!

bloodflower írta...

oh
ez jól hangzik, de ha most elindulok, nem nagyon érnék be 9-re
meg még kicsit lábadozok a múlt heti betegség miatt
képzeld, ma egész nap aludtam :-)))
de ha legközelebb van ilyen, és nincs dolgom még, szívesen elmegyek
amúgy milyen témájú?

nóri írta...

Török-Zselenszky Tamás:)
Eleven hold exénekes.
hmm..sajnálom h későn szoltam:(

bloodflower írta...

hát tudod, az én életem már csak ilyen betáblázós :-)
nem baj, majd legközelebb
jó szórakozást, biztos jó lesz!