2008. október 26., vasárnap

4 nap...

A hosszú hétvégén sikerült egy rakat filmet megnéznem. :-)
Íme:
Az utca királyai
Bajos csajok
A titkárnő
Mononoke hercegnő
Az idő fölött járó lány
A zongoralecke
Dr House
Szombati Beugró

ja, egyébként utóbbit Michael Nyman zeneszerző kapcsán tekintettem meg, akiért élek halok. Ő szerezte az összes Peter Greenaway film zenéjét, a Gattacáét, az egy kapcsolat végéét és még sok sok gyönyörűséges minimalista zongora és szaxofonművet. Kedden voltam MÜPA koncerten, teltház volt, és Nyman bácsi zenekarával együtt lépett fel. Annyira jó volt, nagyon de nagyon szeretem a zenéjét. Elvileg az előadás fél 10-ig tartott volna, de visszatapsoltuk őket, és kaptunk, mert ilyen jó közönség voltunk, ráadást.

A filmes lista nem teljes, még kiegészítem, ha eszembe jut az, amit kifelejtettem.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

az én filmes listám a 4 nap alatt

Velvet Goldmine
Otthonom, Idaho
24 IV. évad
Út a vadonba
X-akták, hinni akarok
Prom Night

bloodflower írta...

Hmmm
nos a Velvetre bizonyos meztelenkedő színészek miatt én is igényt tartok :-)
A többit nem irigylem :-)
az otthonom Idaho a Keanu és River Phoenix féle meleg film? Te ilyeneket nézel? :-):::

Névtelen írta...

ja hideg volt a hétvégén....gondoltam melegszek egy kicsit :)

Névtelen írta...

ja és a velvetben is smárol Ewan és Jonathan Rhys Meyers...

bloodflower írta...

Huh
na ezt mostmár tényleg látnom kell
de nem azt mondtad, hogy Bale és McGregor jáccanak benne?
akkor most a kis Tudor hogy kerül a képbe?

Névtelen írta...

ők hárman a főszereplők, Ewan és Jonathan popzenészt alakít, Bale barátunk meg egy újságírót. ja és több mint 1 gb :(