2008. október 17., péntek

Gondolatok!

Na jó. MOST már elegem van a hülye önsajnálatból, a keserűségból meg az állandó bőgési rohamokból. Egyszerűen unom, hogy állandóan fáradt vagyok, kedvetlen, erőtlen és arra várok, hogy másoktól kapjam meg a boldogságot.

Elegem van, és nekem ez így nem jó. Igenis változtatni fogok. Úgy lesz, ahoyg akarom. Ha valaminem véget kell érnie, akkor véget ér, de ezzel kinyitok egy csomó kaput magamban.
Akkor is az lesz, amit elterveztem. Elegem van az egó ugráltatásából! Szabad vagyok és magamnak tartozom azzal, hogy jól érezzem magam. És senki másnak.

Nem tudom, mennyire masszív ez az elhatározás, de ha sokat mondogatom, hogy ez nekem sikerül, mert miért ne sikerülne, akkor sikerülni is fog.

Pont.

5 megjegyzés:

nóri írta...

én ilyenkor listát irok(igeeeen,gilmoreőrület,de hasznosss:)
szóval listát,arról,hogy mi az amit megérdemlek,mi az amire szükségem van,mi az ami jó nekem.
egyfajta irányvonal,segit elindulni valamerre,és ha ujabb nyomott napom van,csak elöveszem,és ujra átolvasom/átgondolom!
kitartást!

bloodflower írta...

Köszi Nóri! Annyira jól esnek ezek a kommentek, amiket írsz! :-)
A pro kontra és a síma lista nem is rossz ötlet. :-)
Ha ma összepakoltam, én is írok egyet. Tényleg jó, mert így nem csak az jár a fejemben, amit nem akarok, hanem az is, amit igen.

nóri írta...

egyébként szerintem az egyik legnehezebb átállitanod magad arra,hogy azt nézd mi az ami neked jo,és ezt ki is mondd.
sajnos vmiért az jön reflexböl az embereknél,hogy mit nem szeretnének..és mikor egy olyna kérdést szegeznek a fejéhez,h joo de mit szeretnél?akkor egy vállrándítás,és mély sohajok következnek:)
ezt orvosolni kell!akár listaírással...:)

bloodflower írta...

ja, mala education, persze nem abban az értelemben, ahogy Almodovar gondolta :-)))
igen, én is átéltem már hasonlót, és sokszor nem tudtam megfogalmazni, hogy mit is akarok

ami nem is volt igaz, hiszen tudtam, mit akarok, csak nem jött a számra, vagy nem tudtam elmondani, mert a másik nem értette

egyre inkább azt látom, hogy a lista hasznos dolog

nóri írta...

:-)