2008. július 19., szombat

Tanulj tinó...!

Tegnap átéltem az első gitár órámat!



Nagyon szuper volt! Jó fej a srác, és amellett, hogy zenész, még okítani is tud. Átvettük a fül utáni hangolást, persze, miközben behangolta a gitáromat. Annak ellenére, hogy teszkós ócsó gitár, azt mondta, hogy gyakorlásra nagyon jó lesz. egyedül a fém húrokat kell rajta kicserélni, mert egyrészt vágják az ujjamat, másrészt meg nem tesznek jót a gitár nyakának.
Meg lettem dicsérve, hogy kezdő létemre jól fogom a gitárpengetőt, és hogy jól fogom le az akkordokat.
Érzem, hogy fog ez menni. :-)




Ma fejeztem be a Számokat. Pelevin egy őrült, nem kétséges. De azért ez nem volt olyan rossz regénye. A Metamor szent könyve nekem zseniális, a P generáció viszont borzasztóan untatott. Az hiszem, most egy időre félreteszem őt. Még úgyis el kell olvasnom a Ionesco regényt, mert még nem végeztem vele.

Közben hobby kreatívoskodom, alszom ezerrel, úgyhogs remélem hétfőre már friss és üde leszek. :-)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

uu,de király lehet gitározni tanulni!!
én is nagyon szerettem volna egy időben..de elveszett a lelkesedés..báár,lehet h még visszajön:)
hogy találtad a tanárt?

bloodflower írta...

Hááát az úgy volt, hogy egy ismerőssel megnéztük a Once című filmet, és amikor vége volt, és mentünk haza, kölcsönösen áradoztunk róla, hogy mennyire tetszett, zseniális, isteni stb.
És akkor megemlítettem neki, hogy ez a film megint megerősített abban, hogy megtanuljak gitározni. és mondta, hogy az a srác, akit ismer a Hiperkarma zenekarből, szokott órákat adni. Már régóta tudtam, h az ismeretség meg van, de nem gondoltam rá, hogy órákat is ad a srác. Úgyhoyg mondta, hogy keressem meg iwiw-en. Írtam neki, az ismerősömre hivatkoztam, és innen meg már tudod, hogy pénteken volt ez első, de nem az utolsó órám. :-)

Névtelen írta...

wow,micsoda kapcsolatok!nem semmi!:)
énis ismerek pár zenészifjoncot..lehet felmelegitem akapcsolatokat énis:D
egyébként jófej tanár/ember?

bloodflower írta...

Jó fej a srác, nem tanáros, de látszik rajta, hogy tudja, mit kell tanítani. Kicsit izgult, azt láttam, de jó fej volt. :-)