2008. július 15., kedd

Gondolatok!

Leveleztem ma valakivel, és írt nekem érdekes dolgot:

"Elmondhatod, hogy van bankod, nőgyógyászod, fogorvosod, masszőröd, gitártanárod.Szinte irigylésreméltó vagy. :-) "

Tulajdonképpen milyen igaz ez! Itt nyavalygok folyton, pedig ha csak egy kicsit is belegondolok, már most annyi mindent átéltem, és megtapasztaltam, és ez annyira jó! :-) És még mennyi mindent fogok!
Most épp a számítástechnikai tudásomat fejlesztem. Hétvégén meg irkálni és pihenni fogok, és megint csak gépezni, mert most nagyon élvezem, hogy van laptopom.

Meg azért eltelt az év fele, és mennyi mindent elértem már! Eldöntöttem, hogy lesz nyelwizsgám, és lett. Szakvizsga, meg szakdolgozat, meg felvételi, közben megvettem a laptopot.

És azt hiszem, amellett, hogy a birtoklási vágyamat maximálisan kiéltem, valamennyit a szellemi törekvéseimnek is adtam.

Van még azért mit csiszolnom, de valószínű meghalni sem fogok elégedetten. :-)

De most, hogy így belegondolok, tök boldog vagyok, csak sokszor nem veszem észre.

Meg félelmetes is belegondolni, hogy végülis minden teljesült, amit akartam, csak a formája nem volt épp az, amit elgondoltam.

De erről majd egy másik blogban. .-) Mert coming soon!!!!!!!
És majd kicsit később!

Nincsenek megjegyzések: