2008. július 6., vasárnap

Happy!

Csupa jó dolog! :-)
Megy a net a laptopon! Végre tudom rendesen használni, telepítgetek, persze ésszel, és élvezem!
ma tudtam barátnőzni, persze csak fele annyi emberrel, mert Judy ott volt, vadcsika viszont belemerült a felujításba, és szegény elfelejtette, hogy ma találkoznánk. :-D

terveim, ha már így eszembe jutott az elkövetkezendő időszakra:

Gyakorolok nyelveket, angolt meg franciát, különböző netes fordításokkal.
Várom, hogy megtudjam a felvételi eredményét, és végre jogosan örülhessek annak, hogy szabad bölcsész leszek!
Elhatároztam, hogy mivel a nyáron nem megyek nyaralni, megtanulok gitározni.
Már találtam is tanárt, holnap felhívom, és egyeztetek vele.
Elhatároztam, hogy jövő nyáron megtanulok vezetni.

Na, kb ennyi, a többit még pótolom. Íme a beígért kép a kicsi fülemről:

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

jól látom h cirkonia kő? nagyon kis visszafogott,de attól olyan gyönyörű:)
frissen beszerzett füli?

bloodflower írta...

Relatíve. Most lesz kedden két hetes.
Köszi, szerintem is nagyon kis guszta. :-)

Névtelen írta...

frissen beszerzett lik a fülön. :)
Figy babám, mennyiért tanulsz gitározni? Van gitárod? Mert nekem is régi vágyam,
Aztánmeg, ha megtanultál vezetni, mit fogsz vezetni?
Meg itt is bocsiiiiiiii :(