2008. július 27., vasárnap

csak úgy!

Vég Em!
Végre végemre értem.
Túl vagyok a Gilmore Girls 7. évadjának utolsó részén is, fáradtan heverel az ágyamon, laptopomba petyegek, a képernyő jobb sarkában egy Gmail notifier által kreált nyugis és szégyenlős boritékocska pihen, és a szobám tenúja, ahogy megvalósítottam önmagam.

Na semmi olyan!
Gitároztam, vagyis inkább gyakoroltam, varratm díszpárnát szép lila műselyemből, és mobiltartót szabtam ugyanabból, gerberavonalakat rajzoltam díszpárnának való másik anyagból, és már tervezem a hímzést egy harmadik valóra.

Na igen, ilyen, ha ÉN kitombolom magam. :-)
Most megyek hajszálakat tisztítani, hogy holnap reggel hatkor legszebb álmomból ébresszen fel azébresztő, és visszazuhanhassak a masszív, kőbevésett és biztonságos mindennapokba.

Nincsenek megjegyzések: