2011. január 4., kedd

Vég! Másképp!

Na hát végeztem nagyjából a vizsgáimmal. Az utolsó írásbelim, a magyar filmtörténet 5-ös lett. A soryboard is görbül, jó fej volt Csáki, mikor először megnéztük, jókat röhögött rajta :-)
Mondta, h alapvetően a koncepció jó, a tengelyekre ügyelek, a terek jól működnek, a végén az effekt, ahogy a felirat meg a pasi arca megjelenik, tetszett neki. Néhány dolog lóg a levegőben, ugye mert nincs jól megrajzolva. És ha valaki, aki nem ismeri a reklámot, megnézi, akkor nem mindig fogja érteni. Aztán később láttam olyanokat, amiknél még inkább nem volt érthető, h miről van szó, uh egészen elégedett vagyok magammal. Tény, hogy az utómunkát jobban élveztem, mint a rajzolást. Ebből is látszik, hogy vágónak és rendezőnek jobb vagyok mint grafikusnak. :-D

Kellemetlen meglepetés is ért. Az utolsó beadandómat 10-én kell megcsinálnom, az Antikrisztus c. Lars von Trier filmet választottam. És még nem néztem meg. Ami nem gond, mert gondoltam a héten be tudom osztani. Közben kiderült, h van egy vizsgajelentkezésem, aminek az a neve, h Szakdolgozati szeminárium. Eddig azt hittem, hogy azért kell felvenni, hogy a konzultációnak legyen nyoma. Báronnal beszéltem is a konzultációról, jó fej volt. De amit felvettem más tanár nevén van, mivel Báron külsős. A lényeg, h ez a másik tanár szombat 14 órára vár a szakdoga bibliográfiával, tartalomjegyzékkel, beszámolóval, meg hasonlókkal. Ami fasza, mert december óta semmi időm nem volt ezzel foglalkoznom, és most van rá 3 napom. Nem baj végül is, kicsit bosszantó, h figyelmetlen vagyok és nem jutott eszembe neki hamarabb írni, vagy megkérdezni hogy "mi a  fisz" ez? De megoldom, nem nagy elvárás. A következő 3 napot a könyvtárban fogom tölteni. Igazság szerint örülök is neki :-D

2 megjegyzés:

Ab írta...

Gratulálok. :)

Én is szeretem a könyvtárat, jó szaga van. :) Netről nem lehet letölteni róla valamit? :)

bloodflower írta...

Köszi :-)

Áh, nem akarom könnyen venni, mert úgyis meg kell írni. Csak az bosszant, h a "köpködős" bácsinak kurvára semmi köze az egészhez...