2011. január 4., kedd

Kávéteszt

A nyári jegeskávéteszt kiegészítéseként egy újabb darab, amelyet ma emeltem le a spórolós áruház polcáról.

A Mövenpick márka kávéja ízléses csomagolásban. Megmondom őszintén, a csomi vonzó hatása volt az, ami miatt kipróbáltam. 250 forint körül mozog az ára, ami teljesen elfogadható a többi ehhez hasonló és a papírdobozos versenytársakhoz viszonyítva. Háromféle ízesítésben kapható, a macchiaton kívül, amit én kóstoltam, az espresso és capuccinó italt lehet még megkóstolni.
Az összetevők igen barátiak, nincs benne sok mű hozzáadott anyag. A 90%-a zsíros pasztőrözött tej, a többi a kávé és a cukor, meg egyéb anyagok. Élvezeti ital, ne várja senki, hoyg felébred tőle.
Az íze érdekes, kis kortyokban nagyon is jó, ha dobozban lenne amihez szívószálat mellékelnek, akkor tökéletesnek mondanám. Nagyon kortyokban fogyasztva van egy furi utóíze, nem is lehet annyira érezni, csak az én szám érzékeny az ilyenekre. Olyan, mintha sok tejjel hígítottak volna egy adag főzött kávét, ami nem frissen főzött, hanem legalább egynapos. A lassú fogyasztás ajánlott, viszont ízben még mindig lekörözi az Eiskaffé jegeskávéját. Az ár/érték arány is tűrhető, a csomagolás szép, és a dobozt is fel lehet használni, pl ültethetünk bele kaktuszt :-D.Gyenge négyest érdemel.

Nincsenek megjegyzések: