2011. január 2., vasárnap

Levis animatik

Ez volt a szakmai gyakorlat feladatom. Nem nagyon tudok rajzolni, de amiatt hasznos volt, hogy megtanuljak egy digitális vágó és videoszerkesztő programot használni.

A feladat lényege, hogy egy létező Levis reklámfilm képkockáit rajzoljuk meg. A rajzolt forgatókönyv, aminek storyboard a neve, digitalizálva és összevágva a zenével együtt lesz egy animatik. Az animatik segít, hogy egy még nem leforgatott reklámfilmnél előjöjjenek a hibák, és még ki lehessen javítani őket. Nagyon izgi feladat volt, főleg, amikor túljutottam a kezdeti görcsön, hogy fogom én ezt a sok képet lerajzolni. Aztán a második fellélegzés akkor volt, mikor a tesóm segített  photoshoppal korrigálni néhány képet. A görbület az ővé a jegyemből! :-D

9 megjegyzés:

nóri írta...

tökjó lett:)))))

Búék:)

Ab írta...

Aranyos lett, szólhattál volna, megcsináltam volna én is a javítást. :)

bloodflower írta...

Elég sokat szenvedtem, hogy ilyen aranyos legyen... :-D

Oh Ab, hogy ez nem is jutott eszembe! Na nem baj, majd ha legközelebb lesz ilyen feladatom, akkor megkereslek!
Írok ám, legkésőbb holnap, csak még nem tértem magamhoz. :-)

Ab írta...

Np. :)

Már dolgozol? Vagy még a szilveszter nem pihented ki? :)

bloodflower írta...

Már igen, dolgozom, hétfőtől. De ma szabin voltam az utolsó két vizsga miatt. Amiről kiderült, h nem az utolsó 2 vizsga. :-(

Ab írta...

Fel a fejjel, mostmár tényleg az utolsók jönnek. :) Mi csak ma kezdtünk, így is maradt még tavalyről egy halom szabim.

bloodflower írta...

De jó neked. Bár ahogy vesszük. Nekem minden évben 21 nap jár. Sittysutty elmegy...
De fura ez a szó így leírva

Ab írta...

Írd azt, hogy hipp-hopp az szebb. :)
Nekem még tavalyról is maradt egy halom szabim...

bloodflower írta...

Jó ötlet! :-D

Nekünk mindet ki kellett venni...