2011. január 9., vasárnap

Lélegzek! Végre!!!

Nyehh. Asszem vége hivatalosan személyes vizsgaidőszakomnak.
Tegnap megírtam a 10ezer karaktert (megint kicsit többet) Lars Von Trier Antikrisztusából. Ma még lektorálom magam, aztán küldöm, had szálljon. :-)
tegnap nem kellett mennem személyes konzultációra, mert a tanár nem ért rá. Írtam neki, mellékeltem a szakdogás anyagot, amit kért (ez még mindig az a pasi, akinek semmi köze nincs a szakdolgozatomhoz), és kértem, tekintsünk el a személyes találkozótól. Azt mondta egy telefonhívás is helyettesítheti. Nem hívtam fel. Még gondolkodom, hogy ma felhívom-e. Azért érzésem szerint ez egy picit sok...

Viszont most már fellélegezhetek, mert végeztem. :-D
A konzulensemnek tetszett a szakdolgozat választott koncepciója. Még adott tanácsot, hogy milyen kiadványokat, folyóiratokat nézzek meg. Saját cikket is ajánlott, hátha azt is tudom használni. És mondta, h most még nem szükséges személyesen konzultálnunk, de ha kell jegyet adni, vagy valami, akkor beírja majd nekem neten keresztül. :-D Jó fej nagyon. Báron forever! :-DDD

Nincsenek megjegyzések: